Fitz > 裝備 Gear > [Inov-8 Race Ultra 270] 麥理浩徑7-9段實地評測

Inov-8 Race Ultra 270 11由我在上星期取了Inov-8 Race Ultra 270 開始, 我一共跑了70k左右, 唉……..我都真係比較懶惰操山!!

今次我著住Race Ultra 270主要係試走了麥理浩徑7-9段共30K, 當中路段都係香港山賽最主要既路況, 包括: 上落樓梯, 林道, 泥路山坡

Race Ultra 270 本身既紅色撞黃色, 我自己都幾喜歡, 因為夠搶眼!!

而著落去的感覺, 前掌位置夠寬, 因為我腳掌較寬, 所以我可以想像長時間穿著都幾舒服, 4mm落差亦都適合我中掌落地既跑法。

天氣好清的針山!!
天氣好清的針山!!

今次試鞋路段由針山開始, 先試下上坡既抓地性, 盡力走泥路避開樓梯唔行, Race Ultra 270 在泥路上山時抓地性幾好, 所以上山明顯比我之前著Hoka one one較為省力!!

走泥路的情況
走泥路的情況

到由針山頂落停機坪既時間, 就試下Race Ultra 270 落樓梯既吸震力, 其實前掌位置比我想像中吸震, 都可以用一定既速度跑落去, 吸震力當然同著Hoka one one一定分別!! 同埋我亦都試下走旁邊既泥路落山時, 都有好好既抓地性同穩定性, 令我可以安心跑落去!!

由草山落鉛礦坳
由草山落鉛礦坳

Inov-8 Race Ultra 270 14以後就快行過草山, 再由草山頂慢跑到鉛礦坳, 休息了5分鐘左右,再上大帽山

上山情況一樣, 用盡可以行既泥路上山, 以減少對四頭肌的負擔, 之後一路慢跑上到白波後, 又到試鞋既時候!! 開始沿大帽山道跑落去, Race Ultra 270 可以應付到一般路跑既情況, 但最好都係自己放輕腳步, 用中前掌/全掌落地, 輕輕鬆鬆跑落去!!

大帽山上的芒草
大帽山上的芒草

麥理浩徑7-8段, 今次共用了2小時36分鐘連休

以後在蓮姐到休息了一會, 就一路慢跑到吉慶橋, 再沿路直去到大棠山道偉記完成今次訓練, 一共用了4小時6分鐘

Inov-8 Race Ultra 270 比我既感覺係幾適合香港大部份比賽路段, 在泥路同石頭路上抓地性都幾好! 而單隻男裝9號270克都是一個比較輕身既trail running鞋款, 如果大家係中前/全掌落地跑手, 我會推介大家試下呢對 Inov-8 Race Ultra 270!!

下次我會在落雨天再試下著Inov-8 Race Ultra 270操山, 到時會再分享這雙鞋在雨天的表現!!

Inov-8 Race Ultra 270 333

70k後鞋底都幾乎未有摩損
70k後鞋底都幾乎未有磨損

評試鞋款由Inov-8提供

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[欲善其事 先利其器] Salomon Speedcross Pro 防滑最強
[裝備pedia] 行山鞋挑選指南(買鞋篇)
Fitz Gear 裝備


文章為作者意見,不代表Fitz立場。