Fitz > 生活 Life > [潮文共享] 這篇文章改變了我的一生! 睡了幾十年,原來我睡錯了!

原來我睡錯了_f大家咪噓住,標題略有浮誇,不過今次介紹呢篇潮文又真係幾值得大家睇睇。

先講講我心目中嘅潮文。潮文就係唔係太知道文章嘅出處,標題嘩眾取寵。內容方面,資料又不盡不實,缺乏證據,而最大特點就係亂咁引用名人例子。今次介紹呢篇潮文有齊以上特點,但唔同嘅係,佢講嘅嘢又真係幾有道理。

呢篇潮文叫《原來我們的都錯了! 科學家揭示真正讓人恢復精力的『休息模式』》,內容講所謂「休息」,並一定係上床訓覺,有時訓覺都未必有用。文章話,如果唔係因為身體疲勞,而係腦力使用過度,訓覺並唔可令人真正休息。

原來我睡錯了佢提出嘅理據,我嘗試整理一下:

  1. 如果因為工作等腦力上疲勞,而採取「靜止」方法去休息(如訓覺),咁心理興奮嘅狀態係唔可以得到紓緩。
  2. 要令心理興奮狀態降低,可以採用「轉移方法」,將腦部工作區域由A轉到B。即係話,如果你喺公司做嘢做到好攰,畀你即刻返屋企上床訓覺都無用,你可能需要做下其他活動,如做運動、做下家務、煮餐飯,令心情得到紓緩。
  3. 人感覺嘅疲勞,好多時並唔屬於身體,而係心態上對事嘅疲累。即係話,人無心機做嘢就會覺得攰。所以,真係休息就係要提升自己對事嘅熱誠。方法係發掘多啲自己興趣,結交多啲朋友,好好利用每一日。

佢呢個結論雖然有啲夾硬,但我就覺得極為正面,超有鼓勵性。所以,呢篇文好睇嘅地方,並唔係佢講嘅嘢有無科學性(佢引用盧梭等名人例子,就真係唔知真定假。),而係佢用一篇健康小百科嘅包裝,講緊人生大道理。

總之,唔好再做一條成話好攰,而走去蒙頭大睡,有得玩都唔玩嘅大懶蟲囉。

更多:
夏天運動會洩咗度氣 中醫話嘅
10個暴曬急救的DOs & DON’Ts
Fitz Life 生活