Fitz > 運動 Sports > [變相戒嚴] 康文署場地收幾點? 場地主管: 你問我,我問邊個?

時局太混亂,香港人壓力爆燈,最適合就係做運動減壓。不過,為市民提供休憩場地嘅康樂文化事務處,喺市民最需要佢哋嘅時候,竟然連續幾日提早封場。市民唔可以去轄下場地踢波跑步游水,甚至連去圖書館睇書都唔得。

同情地諒解,港鐵提早收車,香港處於特殊情況,場地嘅員工都需要趕車搭,提早關門都算係無可厚非。不過令人奇怪嘅係,康文署呢幾日都係臨時臨急先宣佈提早封場,令市民大失預算。

六點半宣佈七點關門

早前有唔少讀者報料,話上網check過康文署網頁,唔見有閉館公告之後,就換好衫落運動場,但係去到先見到大門上鎖。佢哋隨即問: 封場點解唔同市民講?

上網一查,發現並唔係康文署無公告,只係佢哋嘅公告太突發,大家睇唔切啫。

 

上面呢公告喺下午6點28分發出,內容係話康文署所有場地會於7點鐘關閉。大家約人食飯、約人開會,有事甩底都唔會得32分鐘去通知對方,所以康文署呢份公告真係好突發,亦好不近人情。

之但係,10月8日係周末長假期後第一個工作日,晨早已公佈港鐵夜晚8點收車,市面亦唔覺有突發嘅示威遊行,因乜解究康文署要突然閉館?

1823: 無消息即係好消息

10月9日一早九點半,我哋依從公告嘅指示,打去1823熱線問下當日嘅場地開放嘅情況。等咗10分鐘,終於可以同1823專員傾偈:  (我=我; 專=專員)

我: 請問今日康文署場地嘅開放時間?
專: 有無話邊一區,邊個場地?
我: 我想知全港嘅開放情況。
專: 咁要等等…….

(五分鐘)

專: 你記低先…… 馬鞍山運動場今日有活動,如期舉行,開放時間係………
我: 唔好意思,你係咪想逐個逐個場講我知?
專: 係呀!
我: 我只係想知全港嘅情況,康文署場地今日會唔會提早收?
專: 咁你再等一等……

(五分鐘)

專: 暫時我哋未收到有通知。所以會答你: 場館係依番正常時間關閉。
我: 但係噚日佢好遲先公佈喎……
專: 咁未有公佈嘅話,我哋只能當係正式開放時間。
我: 不過我要計劃今晚嘅活動……
專: 我諗你可以試下打去相關場地,直接問佢哋啦!

熱線電話係解決唔到問題,咁呢條熱線仲有咩用?

>

場地主館: 我哋最遲先知道

我係一個良好市民,所以依從1823指示,打咗去九龍某運動場。呢次好順利,唔使等,一打就通。接電話嘅仁兄,我無問佢職級,姑且叫佢做場地負責人。 (我=我; 場=場地負責人)

  • 場: 早晨呀! (好有禮貌)
  • 我: 早晨呀,請問今日你哋個場會唔早收? 我驚好似噚日咁嚟到發現關咗門!
  • 場: (帶點無奈) 唉,我哋真係唔好意思呀! 今日幾點收,我哋仲未收到通知……
  • 我: 咁樣……
  • 場: (一輪咀唔畀我講) 希望你明白啦,場地幾點關門唔係我哋嘅決定,呢個係上頭阿大Sir話事丫嘛。咁佢哋上面決定咗嘅事,就要傳一大輪先傳到我哋場面呢邊。即係話,我哋場面就係最遲嗰個知。
  • 我: 我明白……
  • 場: 好多謝你咁體諒呀…… 我哋收到消息都會第一時間公佈呀! 你都明白啦,好多人專登由好遠嚟呢到踢波,仲約埋十幾廿人,我哋都唔想市民嚟到摸門釘……
  • 我: 我明呀……
  • 場: 唉,不過呢兩日,我哋都係四點呀、六點呀,好遲先收到通知,所以呢幾晚我哋都知好多人換好晒衫,嚟到先發現無開門,我哋都唔好意思呀!
  • 我: 即係話今日未收到通知?
  • 場: 係呀,仲未收到……
  • 我: 咁唔該晒你呀!
  • 場: 我都好多謝你,咁體諒我哋。聽到你呢個電話,知道有市民明白我哋,我哋都好開心……

政府失職  市民埋單

負責場地嘅仁兄多番向我道歉,都明白佢已成為磨心,亦令人同情佢哋嘅處境。大家有怪莫怪,要怪都係怪康文署署嘅訊息太遲發佈!

事實上,當今政局嘅亂象,政府難辭其咎。香港人加油!

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=126334


文章為作者意見,不代表Fitz立場。