Fitz > 運動 Sports > 健身 Fitness > 唔該你照下MIRROR
假如你和太太同時看見,誰會先崩潰?

2021年7月7日,你拖住老婆逛老尖,在天星碼頭她看見那幅超巨型廣告布幕,即時掩咀尖叫,那雙放著高 volt 數電量和愛情的眼神,你已多年未曾見過。她拋下了你,忙著影相出 post (一齊selfie? 你諗多左)。那晚她著你自己買飯盒,她整晚 loop 住唱「神隊友」,loop 住聽「蒙著嘴說愛你」,而你卻 loop住食飯盒。你沒有其他出路,決定加入那個16個字的苦主大聯盟: 我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組

面對 MIRROR,好多男人(特別是中年) 都會低頭或搖頭,內心 bubble:「頂,我真係好唔妥你!」其實 MIRROR 是一塊真的鏡子,你唔妥嘅,係自己。

總數應該六件的腹部 (參考 Edan 圖),化為懷有身孕的一個山丘;應該強勁的臂彎,變成弱勢肌群,還有那對未P圖前的黑眼圈。要 KO 你,不用出 Anson、Edan、姜B呢個級數,求其在跑班搵個上了3個月堂的同學,已可技術性擊倒你。話時話,上次你跑5K以上,或做超過30分鐘心肺運動是幾時嘅事? 1,2,3…..,答唔出,即係答左。

是否應立法監管下呢啲post? @Edanlui instagram

MIRROR,指鏡子,其實是我開始跑步的原因和動力。幾年前的一天我照鏡,見到前面的一名陌生男子,不,是大叔,不,是樣衰的大叔,有齊上面種種特徵 (另加髮線向後移民),感到蒼涼唏噓中帶少少徬徨。大叔不能只得愛,而沒有身形。不能只睇歐洲國家盃爆粗,而不落街爆汗;不能鬧人廢青,自己卻左手啤酒右手電視遙控度日,太不長進了!

MIRROR 反映自己,你面對的話,會令人產生焦慮,而大部份改變和踏出舒服區的動力,都是由焦慮帶動。那些有自我實現 self actualization 能力的人,根據心理學家 Abraham Maslow 的研究 (“ A theory of Human Motivation” 1943),只屬於極少數的人。你當住唔係你先,不如照下鏡,產生危機感啦。

來源: 我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組 Facebook

有一天在16個字群組,我見到呢個 post,其中引述森美大哥 (咁樣稱呼森美要衝破不少心理關口) 說: 「靚仔係個天俾你,身形係對自己嘅要求!」

我冇 fact check 是否出自森美大哥 (講多幾次會慢慢接受到) ,anyway,我好認同,雖然未曾做到。有人說,20歲後你的外貌,不關父母親的事,而是你對自己的要求。

連森美大哥都搞成咁 ontvb.com

男人好女人好,大叔好鮮肉好,外星人好地球人好,做人對自己要有要求。加入跑班,起初我對教練有要求,因為交左學費。然後教練基於同一原因,對我有要求:

阿孫,你10K要做4分尾披啦。
阿孫你搞乜鬼呢排大左半個碼,唔可以再食炸雞翼。
阿孫,一陣跑圈你要守住,唔好俾E同學界你。

教練的要求慢慢轉化成對自己的要求,繼而變成動力,keep 住不放棄。班中亦見證更多不用教練叮嚀,也對自己有要求的同學,他們每天晨咁早起床去跑、jog 斜路、放假去做長課 (近日變成了肯亞人),不飲含糖份的飲料,還有那位已年愈60的跑班同學 May 姐,要求自己今年要完成埋六大馬中最後一馬,在34度的高溫下開操。

「世界上沒有醜陋的女人,只有懶惰的女人。」(男人都係!) 真,這些對自己有要求的同學,不但身形亮麗,他們都堅毅求進,散發著一股熱愛生命和自己的氣場,好 charm。只要對自己有要求,你就美麗,你老婆會好愛 MIRROR – 中的你!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。