Fitz > 運動 Sports > 健身 Fitness > 要去除脂肪,首先了解原理!

有邊位跑友星期日跑東京馬拉松呢? 每年呢個時候,都會睇番幾年前遊東京時朝聖,睇東京馬拉松盛況時拍攝的花絮。 如果你覺得全城街馬跑手們變裝跑十分過癮,東京馬拉松變裝的過癮程度應該有百分! 獨樂樂,不如眾樂樂,大家去睇以下相簿,感受下東京馬拉松有幾好玩吧!Erwin
曾代表香港參與多項游泳和水球的國際賽事,也是前澳洲昆士蘭省水球和游泳代表! 致力為大家分享健身knowledge&運動experience, 使大家可以遠離肥胖,又能夠擁有一個beach body!!

農曆新年就快到! 你地既”來年Keep Fit目標”會係啲咩? 減10磅? 減兩吋腰圍?練六舊腹肌?跑到20K?定係變”張家輝”?

要去除脂肪,首先了解其原理:

大部分時間,你的脂肪經由二氧化碳呼出體外!

脂肪具有3種類型atoms-碳,氫和氧。當中既碳Carbon能夠轉換為二氧化碳Carbon Dioxide,氫Hydrogen則轉換為水H2O,在最後的氧的二氧化碳和水之間分配。換句話說,你能把脂肪轉化成二氧化碳呼吸出來,其餘就會成為液體排出體外 e.g.淚水,汗液和尿液!雖是如此,理論上你會失去一些脂肪,但單靠呼吸更不會幫助你去除足夠脂肪而令你瘦身減磅。除非你有更多的鍛煉,加上有均衡的飲食習慣才真正可以把脂肪比例降低!
減肥 Keep Fit 脂肪資料來源:Professor Brown at the University of New South Wales 澳洲新南威爾斯大學

更多:
Fitz健身文章
Training Diary – Erwin facebook專頁
想健康只需運動三分鐘


文章為作者意見,不代表Fitz立場。