Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [咁都拗] 行山杖 帶好? 唔帶好?

行山杖_03我精心做咗個遊戲,等大家知道應唔應該帶行山杖,大家依照指示做就得。

以下10點,如果你認同嘅話,就請你mark低,最後計下自己有幾多條答咗「係」:

1. 你行山嘅行李係由自己孭
2. 你行山嘅行李多於5公斤
3. 你行山嘅路程多於15公里
4. 你行山一啲都唔講求速度,見到大直路都唔會跑
5. 你覺得你個背囊仲有位放一對行山杖
6. 你覺得帶支杖先叫做行山
7. 你行山嘅路線會有好多癲狗、野獸
8. 你行山嘅路線會有碎石、軟泥嘅大斜路
9. 你覺得自己有大把體力完成路程
10. 你要孭至少20公斤嘅行李

結論:
0至3條:千祈唔好帶,你會覺得好討厭
4至6條:帶唔帶真係隨便你,你自己都覺得可有可無
7至10條:依情況你其實要行山杖,不過你唔識得用都係唔好帶

(注意:第10條答「係」,你真係諗辦法班支杖返嚟,仲要學下點用。你無咗支杖隨時碌落山呀!)

喺香港斷估都唔使用支行杖嚟過河啩。
喺香港斷估都唔使用支行杖嚟過河啩。

嗱,呢個遊戲完全唔科學,我只係根據我嘅經驗去判斷用唔用行山杖。帶唔帶行山杖,好睇下面嘅情況:

1. 路程:長距離先考慮帶唔帶行山杖。因為短距離你對腳都未攰,大把喺手,孭少樣嘢啦。
2. 負重:當背囊好重,你要彎低腰孭嘢嘅時候,行山杖就真係有佢不可取代嘅功能。當然,所謂「好重」,一般人指20公斤以上,去露營或國外登山嘅情況啦。
3. 路況:根據台灣消防署嘅網頁,話:「當下坡的時候,膝蓋部分的受力在沒有使用登山杖的時候比使用登山杖的情形多出22%,大腿肌肉消耗的能量也多出21%。」即係話有大斜路,行山杖先有用武之地。香港山路樓梯多,學好上落樓梯姿勢,我覺得仲有用。

下次再講講,點揀行山杖,同點用行山杖啦。

更多:
[山野童樂] 小朋友行山 學愛惜生命
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。