Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 我的豬 · Hike隊友
圖片來源

跑者哲人最近出了一本名為《我的豬隊友》的書。所謂咩嘢人睇咩嘢,我驟眼看書的封面時,下意識地看錯了豬尾是繫在腰間的爬山繩。這怪不得我,因為作者是熱愛行山的。所以腦裡即時彈出另一個書名《我的豬 · Hike隊友》。不過,作者是社會精英,才不會這麼粗鄙,沒文化。

我一直都是專注路跑的,42.195是我的極限。但有時我都會跟人行山、操山賽練氣練肌力。我陪朋友操過雷利、毅行、苗圃、TransLantau 等等,算是一個合格 training partner。在過去行山和陪人操山賽的日子裡,我有幸與豬 · Hike隊友結緣,感恩他們來試煉我的EQ,我視為一種鍛鍊。不過,一次已經足夠,但願我們不再會遇上。

1. 賤嘴Hike

圖片來源

我喜歡跟吹水了得的朋友行山,他們有說不完的話題和故事,又懂得攪笑。即使行 twin peaks,我都不覺得辛苦,因為全程娛樂性豐富,還笑到練出腹肌來。相反,我就好怕同至L憎跟自以為好好笑的柒頭行山。

這些柒頭最喜歡拿人來開玩笑,一次練限時跑樓梯上白波,柒頭叫我第一個跑,我好努力扯哂蝦咁跑完落來時,他同全部人大大聲講「嗱,陳伯都得,你地無理由唔得嘅。」成班人要掩住嘴忍笑。

另一次,大家講起跑步前後的改變,輪到他時,他指著身邊的女跑友說「我以前好似佢咁肥架。唔係,妳肥啲!」個女仔即時兩眼通紅。 但多得條柒頭激勵,個女仔9個月後變成全場最索的一個。

條柒頭見你黑臉時就會兜:「唔係唔講得笑係嘛?」

好好笑咩? 我笑鳩你 bar code 頭又點睇呢?

2. 愛心Hike

圖片來源

不是性別歧視,我見到大部分愛心Hike都是女生。『狗鳩』外,我最L驚馬騮,聽講俾馬騮咬親要打癲狗針,仲係一星期連續打7支,每日打一支,打足7個禮拜,即是7×7 = 49支,只要其中一支打歪,打錯的話,便要從新打過。

偏偏愛心Hike就係鍾意餵飼馬騮、野豬BB。一次行金山,有條仔開車同條港女上來餵馬騮,自己就攪低少少車窗揼麵包出來,引來一大群馬騮。部分搶不到食物的就跟著我,伺機搶我的東西,當時我真係好很驚。

3. 喇叭Hike

圖片來源

深秋的一次山中跑,我在郊野公園重遇了久違的大自然奏鳴曲。那個午後,天藍得澄澈,雲白得純凈,我跑在林蔭道上,當風吹過時,沙沙沙、沙沙沙、沙沙沙……在風中,樹葉不斷地響着,我放慢腳步安靜地聽着,頃刻我覺得無比幸福。此時,不知何來一個冚家剷,開著一個好『拆』的喇叭播歌。小喇叭吖! 真係好L討厭。

4. 自拍 Hike

圖片來源

有幸同打扮靚一靚的 Yama Girls 行山,本來三小時可以 KO 的家樂徑行足5粒鐘,因為沿途要打卡。條女個頭話行到好攰,呢頭可以跳到成層樓咁高影相,影完還要執好先放上IG。

5. 直播Hike

圖片來源

原來依家行山仲要化行哂妝的。戴頭盔先,人家穿什麼,化不化妝行山,我是沒有意見的,我覺得打扮漂亮的山女是山中一道美麗風景。一次行鶴咀,我以為同行的濃妝美少女在拍片,原來她在做緊live。當我想窒佢勁無聊時,原來有人比佢更無聊,竟然有百幾二百友睇佢live,問佢:「阿梅,食咗飯未?」、「行山係點行架?」「用什麼防曬?」「著什麼行山鞋?」「有無帶水?」「妳好上鏡呀!」

香港人有幾L忙呀! 可以花幾粒鐘睇條女live。

6. 臭豬Hike

圖片來源

顧名思義,臭豬Hike的體臭真係好難頂。未起步,個身已經發臭。同臭豬Hike練跑會迫到我一定要跑在他的前面。唔係嘅話,我會好似同條腐屍,Walking Dead 一齊跑咁。

7. 菠蘿Hike

圖片來源

菠蘿Hike就是一味靠黐。我唔介意你當我係空中補給,自己什麼都不帶,ultra-light 操山。 其實我的水呀、gel呀、能量補充飲品、energy bars 都預咗你個份。但你千祈唔好攞我支 body glide 搽下體吖! 新買的,你話我仲要唔要好呢? 到我轉用凡士林時,我帶了大號裝,足夠搽哂成隻大笨象。你又一手挖了一大劈出來,然後係我面前伸手入褲到起勢摷。摷完之後,你話唔夠要再攞,情何以堪呢!

8. 嚮導Hike

圖片來源

古語有云:「唔識路,扮嚮導。擔櫈仔,齖頭位」。自知不熟路,所以絕少帶朋友行山。我不清楚其他人,應該同我一樣。人類的腦袋是很容易輸入程式的,我的意思是如果你同我講今日行20公里,要6個鐘,我的身體會下意識地分配好體力應付路程。過了20公里,6小時之後,我就會熄機。所以,你要十分準確話比人知要行多遠和行幾耐。

今年初夏酷熱警告的一天,跟條蛋散行蚺蛇尖。本來是赤徑上循原路返,怎知條蛋散話由米粉頂方向落山,一路沿東灣、大灣、咸田灣及西灣前進,最後係西灣亭離開,一次飽覽「一尖四灣」這西貢五大美景。

因為計錯時間,天黑都未去到西灣,Google map 話45分鐘行到的路行極都行不到,好似進入了結界一樣。最後條蛋散話可能蕩失路,我正要爆粗之際,女名校畢業生兼港大比較文學碩士跑友火都嚟,好大聲插條蛋散:「DL咩!」,句粗口響徹成個西貢。電影效果就是鏡頭跟著個「D」字拉wide,見到全座山,再有一群雀仔飛出來個種。

9. 亂Poke Hike

圖片來源

同朋友家成玩 twin peaks,鳳凰山係旺過旺角,一班人排著隊落山,行在前面是一對男女,男的行先而女的就跟在後面。條女著 tube top 加條超短牛仔褲,索到呢。條仔就係過目即忘,唔型唔靚仔,普通過普通的男仔一個。條仔拎著支金屬尖頭 pole 喺度亂隊,好幾次差點戳到前面的山友。佢條女睇唔順眼同條仔講:「等我行喺你前面,費事你拮到人,你拮死我好過你拮死其他人。」真係偉大。

>

10. 美食Hike

圖片來源

美食Hike就是跑十公里食全馬的隊友。每次行完個6公里,返到西貢墟便失守。先排隊買西貢咖啡餅店的菠蘿油頂肚先,食完菠蘿油再去勝記食海鮮,跑食之旅當然以滿記甜品作圓滿結束。如果諗著跑山 keep fit 的,我怕你跟了『豬』隊友。

11. 口術Hike

圖片來源

口術Hike是十分常見的。我跟過一班偽行者操山,當中不乏口術Hike。未起步時,A話:「尋日跑咗30K,今日當recovery run」; B話:「剛剛做完腳踭手術。」我忍唔著問埋阿C:「你呢?」阿C認真答「盤骨碎裂」。落場時,無一個肯比我過佢,世界紀錄咁快完走。

12. 好勝Hike

圖片來源

好勝Hike努力鑽研怎樣可以在 ultra 中『偷』時間。他刁鑽到研究怎樣一邊跑一邊小便而又不被人察覺又不會整濕自己。我怎會知? 因為瀨過佢嘢。個次我們操落山,我跑在他前面。落到山腳,他同我講

「嘩! 陳伯,原來真係得嘅。」
「得咩嘢?」我問。
「可以一路跑一路痾尿,只要揀啱風向和地形就可以。」他興奮分享。
「即係點?」我問。
「第一,風向是要從身後吹過來。第二,地形是要落斜。Slow down,aim and shoot。身體是習慣企定定痾尿的,所以要練習吓,熟能生巧。」他說。

好勝Hike解釋在一場100公哩超馬比賽裡,他要痾三四次尿,一次30秒計,可以慳到成兩分鐘

DLGH吖,唔怪得知我頭先落山時覺得後面濕濕地啦,你條仆街搵尿射我。

Sorry囉,第一次練習無咁準。下次我搵你練痾屎。

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=110300


更多:
Fitz Facebook專頁
一對4%未必令你跑快些 但一本好書可以
跑步帶來的幸福感
由英國人留下 中國人破壞的郊野公園
千奇百趣馬拉松
跑步女生 怪妳過分美麗
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。