Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [有一班行山友叫獅子山] 寫在韓國毅行六個鐘前…
「獅子山」韓國毅行小隊

人大就老土,當初點解諗「獅子山」做隊名,除咗覺得型,亦可以代表到香港一種精神。LION ROCK 獅子已經夠霸氣,岩石更加有一種堅定嘅氣概。

往後幾次行山都不其然會發現獅子山,就好似心裡面有個雷達一樣。但咩叫做獅子山精神?五十年前相信係「奮鬥」,但五十年後可以代表咩?

係對過去嘅懷緬?係對舊時代嘅認同?當年嘅香港人生活質素應該比宜家差好多,但我地已經返唔到轉頭,我地已經喺獅子頭,而當年梁錦松喺港大唱獅子山下已經不管用。

獅子山成員 (左至右,上至下):可兒、Law少、潘潘、Leo

獅子山嘅精神喺現代嘅演繹,應該係將每個人喜愛同珍惜嘅事,一代一代咁傳承落去,咁先可以敵擋呢個禮義廉、無賴就無敵,永遠語言偽術就過骨嘅時代。你喜歡行香港嘅山,就要帶更多人去欣賞山上的風景,咁香港嘅郊野就有機會好好保留。因為愛係真實,能夠抵擋眼前嘅利益。好似香港發明嘅毅行者一樣都可以走出世界,到今年我地香港人都可以以五分一人數去參加韓國毅行者。35年毅行行到韓國,點止八千里路雲和月。

今次能夠同三個廿歲出頭嘅年輕人一齊行係非常幸福嘅事,當然當年何良同我行,佢49,我2X,我地跨年代去完成,無論行唔行得哂,你地三條茂李都應該嗌一聲:

師公OPPA,fighting

下星期四5月24日,我哋會搞分享會,介紹韓國毅行所見所聞。(按:請留意Fitz Facebook專頁) 同日亦係樂施會毅行者報名限期,你愛用毅行者方式,去體驗香港嘅美好就唔好猶豫,報名抽籤啦。

編按:韓國毅行者於5月20至21日舉行

「獅子山」小隊籌款網頁:https://oxfamtrailwalker.or.kr/en/node/5252

有一班行山友叫「獅子山」Facebook 專頁

Law少 許耀斌 Facebook專頁




更多:
Fitz Facebook專頁
[有一班行山友叫獅子山] 韓國毅行第一戰「敢死隊」
[出戰韓國毅行] 有一班行山友叫「獅子山」
[韓國首屆樂施毅行者] 踏上全羅南道 進入仙境 文化遺產之旅


文章為作者意見,不代表Fitz立場。