Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [郊野短聚] 元朗的忘憂谷 南生圍

[郊野短聚] 元朗的忘憂谷 南生圍f在大西北落地生根已有差不多十年,終有機會一遊元朗南生圍。從煩擾的元朗站下車,衝破那群地產代理的包圍後,不用一小時,已進入了一望無際的蘆葦林。

這時,聽到有位遊人向他的朋友說:「喂,你哋收聲啦,呢個時候唔好再講公事,停一停啦!」

係係係,大家停停,聽下雀仔叫聲好無?由元朗西鐵站行大概半小時,可到橫水渡渡頭,位位六蚊過河,大小同價。由元朗西鐵站行大概半小時,可到橫水渡渡頭,位位六蚊過河,大小同價。右邊遠處隻小船,就是過河的橫水渡。


路線:

基本上是一個大圈圈,這次我的路線是:
1. 元朗G2出口(東頭村出口)
2. 元朗舊墟路、山貝路
3. 搭橫水渡過山貝河
4. 抵達南生圍
5. 依大路/阡陌往前行,接上南生圍路
6. 沿路經博愛醫院側小商新村,返回元朗站

呢啲阡陌泥路,據講係由挖掘漁塘嘅泥舖成。而家漁塘生滿雜草,反而呢啲路仍好好保存。

全長:約8公里
需時:一家大細行,約2小時

這次行程最後要沿南生圍路走,沿路可觀賞錦田河一帶濕地雀鳥。全長約4公里,踩車練跑一流。這次行程最後要沿南生圍路走,沿路可觀賞錦田河一帶濕地雀鳥。全長約4公里,踩車練跑一流。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
周末短遊新界群山 打鼓嶺坪洋
返工除咗搭車,重可以跨過座山返!
Fitz Hiking 行山