Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [Lantau 27] 鳳凰山的雲海

 

剛過去週末去咗玩 HK50 的 Lantau27,今年是第二年參加,去年同班朋友一齊玩,可惜當時自己抱住郊遊心態,DQ咗,因此今年一雪前恥。

先交代下路線,比賽由東涌文東路公園起步,沿昂坪救援徑上鳳凰山落返伯公㘭,再上大東山,最後回到公園完,全長27公里,(1922 elevation gain & 2032 elevation loss)(Max elev 934m)。

(按圖放大)

比賽當天,天氣不俗,沿途有風,不會太熱,行過這條路線的山友都知道唔係易野,由䀚坪上鳳凰山,級級都成尺高,直上到九百幾米,行行下先知原來毅行兩星期後都未完全回復返唒,都有少少腳隻軟,好在有兩碌竹,上吓上吓,上到山頂,上到山頂特別要分享的是個景:「鳳凰山的雲海」,好開心兩年的參與,同一位置都影到雲海,望住個景真的有種苦盡甘來,一切都值得的感覺!就算第二年睇,都係覺得咁壯觀,咁宏偉,絕非一言一語能形容,不禁都停低一陣,影張靚相,不論睇不同的博客定相,呢個景我覺得都係要親身體驗先至正!加上可能係行上去,辛苦完,才會感受到嗰種壯觀!

2015年
2015年
2016年
2016年

當睇完啲相,影到張靚相確實係幾開心,但都要知道張相背後,係要先上鳳凰山,我都會話唔少料,因此奉勸各山友量力而為。

最後,今次比賽用咗7小時25分鐘完成,都係嗰句,志在參與,樂在其中!開心!好玩!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[毅行者2016] 32小時感謝之旅
我的第一次毅行者100KM
[毅行者2016] 人生中最寶貴的一課
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。