Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [Merrell x Fitz] 陳耀榮醫生: 行走山野令我放鬆
Merrell Fitz HKMA Team (左至右):陳耀榮醫生、Bonnie護士、夏威醫生、姚志鵬醫生。
Merrell Fitz HKMA Team (左至右):陳耀榮醫生、Bonnie護士、夏威醫生、姚志鵬醫生。

今年樂施毅行者,由Merrell及Fitz全力支持的「Merrell Fitz HKMA Team」,係香港醫學會眾多參賽隊伍其中之一。隊長夏威醫生與他太太陳詠欣護士,係舊年Fitz Team主將,固然有出戰經驗;姚志鵬醫生參加毅行10年,更加是老手,而今年隊中唯一一位新手,就是家庭醫生陳耀榮。

其實說陳醫生是「毅行新手」,並完全不正確,因為陳醫生過去幾年,都以「自己的方式」支持毅行者。他曾在毅行當日自己跟大隊上山,亦感受過毅行活動的氣氛。

陳耀榮醫生 (右) 在第一次登上蚺蛇尖後,更鍾情於行山。
陳耀榮醫生 (右一) 在第一次登上蚺蛇尖後,更鍾情於行山。

而陳醫生鍾愛山野,源自山界的「神山」— 蚺蛇尖。他說:

「以前都會好街坊咁四周圍上山行下,不過唔算好認真。直至有一次,有個朋友帶咗我上蚺蛇尖,就發覺原來香港嘅山可以咁靚!而且,上到山頂嗰份滿足感,真係筆墨難以形容!」

「其實我哋做醫生,成日都要喺醫院、診所呢啲較為焗促嘅環境之下工作,放假就最啱走上山唞下氣!」

也許就是這個原因,令醫學會每年都可以組成幾十支毅行隊伍!

merrell-x-fitz-%e9%99%b3%e8%80%80%e6%a6%ae%e9%86%ab%e7%94%9f-%e8%a1%8c%e8%b5%b0%e5%b1%b1%e9%87%8e%e4%bb%a4%e6%88%91%e6%94%be%e9%ac%86_07
陳醫生今年戰鞋之一All Out Terra Light,另一對則為保護性較強的Moab Gore-Tex

至於行山裝備方面,陳醫生鍾情Merrell嘅行山鞋,亦係長期支持者。他說:

「這個品牌最大嘅優點是性價比奇高。行山鞋的質素良好,特別是咬地性能甚佳,而價格比其他牌子合理得多!」

所以當陳醫生知道今次可以與Merrell合作,立刻表示非常高興,希望進一步提升表現啦!

若各位支持樂施會的扶貧工作,以及支持這支醫護毅行隊伍,可登入Merrell Fitz HKMA Team (毅行者編號0203) 籌款網頁捐款!多少隨心,最重要是大家的支持!

毅行.傳承
Fitz.hk為樂施毅行者2016大會媒體伙伴

樂施毅行者官方網頁

Merrell Facebook專頁

Merrell香港官方網站