Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [Translantau 100] 義工的使命

[ Translantau 100] 義工的使命 2早兩天舉行了一個越野山賽 Translantau 100,呢個山山賽係賽季中最後一個長途賽事,亦是 100km 大滿貫中最後一場。去年賽季自己因為要為北極馬拉松備戰,一口氣報了這 4場100km 賽,最後順利完成並取得呢個殊榮,真的好感動。今個賽季原先未有銳意再做大滿貫,但又幸運地其中兩場要抽籤嘅 100km 又在因緣際遇下玩得倒,所以都覺得唔應該浪費左呢個機會;加上去年呢個賽事雖然完成,表現卻相當欠佳;所以今年都有打算再接再勵再參加,力求有所改善,做個好一點嘅時間。

好可惜,因為同朋友嘅溝通問題,最終都未能成功報名。然而朋友提醒我大會當時仍在招募義工中;諗深一層,逢有賽事自己都係參賽嘅一份子,做倒義工嘅機會其實遠比參賽機會更加罕貴; 而早前參加過 Ultra Trail Hong Kong 嘅比賽,大會在嚴重缺乏人手下仍然強行繼續開賽,結果令到選手苦不堪言,所以更加體會到義工在賽事中嘅重要性。由於自己亦有好多朋友都有報名參加呢個比賽,所以最後都決定去幫手,順道可以替參賽嘅朋友打下氣。

[ Translantau 100] 義工的使命 9 [ Translantau 100] 義工的使命 5我同朋友刻意選擇左大會較難搵倒義工嘅時間,亦即係凌晨通宵時段;大會安排左我地響距離起步 25km 左右嘅深屈道路口駐守並為跑手指示方向。自己素來都有攝影嘅興趣,今次亦順道拎埋相機為跑手拍照留念。我同朋友除左指示方向免得跑手走錯路外,縱然只得我地兩個人也好 (亦都慶幸因為遠離住宅區)每當從遠處見倒跑手跑緊落嚟,我地都盡力地歡呼、拍手及不停揮動閃棒;當佢地經過我地身邊時,我地都雀躍地講一些鼓勵說話,「師兄,頂住呀!你得㗎!」「最高最難嗰個山已經過左㗎啦!好犀利呀!」其實我地駐守嘅位置離起點唔算太遠,參賽者還不至於很筋疲力竭,然而當時已經係深宵時份,加上天氣寒冷兼剛跑過一段相當艱辛嘅路段 (鳳凰山),佢地難免都開始會有倦意及疲態;我地都希望藉住呢一點嘅熱鬧,可以令佢地重新提起精神;加上參賽者見倒有人替佢地拍照,又會立即擺點姿勢及微笑,這樣又可以令佢地可以稍為抖擻抖擻一下。其實好多選手見倒我地捱更抵夜地為佢地加油,都紛紛向我地表示謝意;猶記得自己參與HK100 時,見倒小義工夜深時份仍落力幫參賽者打氣,自己頓時都多左一份拚勁,提醒自己唔好令到佢地失望要堅持行埋落去;今次自己都希望能夠做倒呢個角色,可以比倒參賽者多一份推動力,捱過艱苦位置,努力地繼續完成賽事。

[ Translantau 100] 義工的使命 8義工嘅幫助,直接或間接地影響參賽者嘅表現及發揮;今次機緣巧合下可以一嘗做義工嘅滋味,真的很難得。其實要順利地舉辦及運作一場賽事,確是需要好多嘅人力資源;所以好希望大家也多一點參與義工呢個角色,一起協力打造既安全又熱鬧嘅賽事,參賽者能玩得投入之餘,義工也能從中學習有所得著,甚至在互動下開始對運動產生興趣,一起投入這個大家庭也不定呢!

[ Translantau 100] 義工的使命 3 [ Translantau 100] 義工的使命 4

(編按:文中圖片全為作者所攝。)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
休息是為了跑更遠的路
HK100,有感而發
張思縈@Fitz.hk
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。