Fitz > 運動 Sports > 奧運 Olympic > 伍家朗IG長文: 下一個目標未必就係巴黎奧運

東京奧運曲終人散,大部份香港運動員都有發表個人感受,返咗香港嘅伍家朗就喺 IG 發表長文,表示會繼續努力訓練,但下一個目標「未必就係巴黎奧運」。伍家朗仲引用乒乓李靜教練金句:「波係一場一場打,飯係一啖一啖食既」,佢會做好中間所有比賽同訓練先,再將目標放喺2024巴黎奧運。

伍家朗亦感謝身邊幫助他的人,包括:

  1. 多謝家人及女友,令他無後顧之憂
  2. 多謝為他備戰、提升技術戰術的教練
  3. 多謝隊友,特別是男單組隊友
  4. 多謝朋友,為他減壓
  5. 多謝奧委會的支援
  6. 多謝羽總,由細到大不論比賽輸贏都會鼓勵
  7. 多謝體院各方面支援
  8. 多謝 Panasonic 頒發獎學金資助
  9. 多謝 Lululemon 同 Fila 出發前仗義相助送出比賽衫褲
  10. 多謝 Yonex 為他趕印區旗

最後伍家朗特別多謝香港支持者,於他低谷時的鼓勵,令他可重新站起來,更表示「我最想令大家替我開心,而唔係替我唔抵。」

家朗將於8月11日星期三晚個人 Instagram 直播,大家可以準備定問題。

 

在 Instagram 查看這則貼文

 

Ng Ka Long 伍家朗(@ngklangus)分享的貼文