Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 「我-跑-完-馬-拉-松!」
馬拉松
相片來源: Ric Tse https://www.facebook.com/rictsephotography

雖然遲咗少少,但我終於可以大大聲咁講,我跑過馬拉松。唔係10K,唔係半馬,係真真正正42.193 公里嘅馬拉松!Yeah! 多謝各位!跑咗幾耐??唏,細路哥都求學不是求分數啦,總之, 超標完成。

諗番嗰日跑到維園,見到最後一段直路,我望住終點計時個鐘跑,心裡只係諗「快得一秒得一秒」。過咗終點,個人呆咗。「吓,完咗喇?好似有啲野未做咁嘅?」不過唔理得咁多,大會唔俾人停咁耐,快快手攞咗塊牌先!

渣打馬拉松 獎牌傳說中只有完成咗全馬先有嘅獎牌,雖然你有生得有啲似新年放全盒嗰啲朱古力金幣,手工又唔及Pandora啲charms咁精細,但係我好鐘意你呀!!!好型呀!!

返到屋企雖然超攰,但勁開心,不停同班跑會同學仔whatsapp share番啲bling bling合照。突然,有人傳來一張我跑緊時影嘅相。跟住,不祥嘅感覺湧住嚟,我終於記得我有啲咩未做:

我唔記得chok樣衝線!

是咁的,上年半馬同前年10k嘅經驗都話我知,想要一張見得下人嘅終點相,衝線時係要加多兩錢肉緊做擺手同跨大步跑。面部表情就緊係要幾專注有幾專注。(幸好通常都唔會係大頭相,塊面又跑到紅紅地,所以冇化妝都還可以接受到。)

前兩年無論係大會定係啲攝影師朋友幫手影嗰啲都麻麻地,本想今年影番張靚啲威下,點知今年嗰幾張,個樣仲衰過之前。早知係咁就攞張「我要真普選」遮住塊面先衝線啦。唉。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。