Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣馬數據分析] 一張圖睇下你跑成點
渣馬數據分析 2
(按圖放大)

是咁的,小弟見渣馬咁慷慨 (同時又咁hea) 咁將所有人既成績放落Excel到,咪嗱嗱淋將data做統計,俾大家睇下自己表現如何囉。

嗱嗱嗱! 廢話唔講咁多。即刻上圖!

(按圖放大)
(按圖放大)

[注:group “<4:00” 在全馬中的意思為 “3:45 ≤ time < 4:00″;Challenge Group 同 Run Group 既data係一齊計]

睇圖可以睇到乜?

  1. 自己成績在拉curve後屬百份之幾
  2. 全馬, 半馬, 10K 時間的中位數(median)為 4:47, 2:21,1:09(顯示在每圖的右上方)
  3. 10K圖就如統計學教你一樣,係bell-shaped的
  4. 全馬和半馬的bell-shape右邊被切了,代表不少跑手上了巴士

數據還可說什麼?: 全馬Challenge Group 跑者真的跑得快過Run 1 Group?

可能這是”阿媽係女人”的問題,但當然係靠數據說明穩陣啦!

下圖顯示,Challenge group 跑手既成績集中於<4:30附近,而 Run 1 跑手既成績則集中於<5:00。用 “唔受肯尼亞跑手影響 ” 既中位數數據(median) 黎睇,Challenge group 既中位數足足比 Run 1 既中位數快 33min。換言之,數據說明:阿媽的確係女人!

渣馬數據分析 4
(按圖放大)

題外話:渣馬要求全馬challenge group跑手的”最佳時間少於4:00內”,但數據顯示仍有四分一跑手(26.7%) 完成於5:00後,這數據支持跑界多年要求渣馬大會審核報名全馬challenge group的跑手的訴求。
不如玩個遊戲!

多謝你睇文睇到黎呢到!既然你對渣馬成績數據咁有興趣,不如就同我地玩個遊戲:將你既賽事同成績 (或你所屬的group) 留係comment到 (e.g. 全馬, “<4:30”), 等我地睇下Fitz既讀者係真係咪 fit D!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[100円的愛] 香港渣打馬拉松 2016
渣馬—教曉我的二三事
[去吧! 渣馬] 識得問 梗係問時間啦
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。