Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第七個必追或(even better)娶港 跑女的理由

第七個必追或(even better)娶港 跑女的理由f你新嚟架? 港女不嬲都吋架啦! 如果妳以前仲吋,跑步之後個人無咁兇狠,恭喜你!Runningto say the leasthas done something good to mankind. 造福人類。

其實港女還有其他特徵,包括燥底,黐身和喜歡呻。相對而言,這幾項病徵在跑步之後,通常都得到改善。好似燥底,跑步是一項很好的品格鍛練。跑步時院友都會常常遇上諸事不順的情況。例如遇上一個早上下了廿年來一月份的總雨量,又或是六十年一遇的暴寒和雨雪。最常聽到的是跑步先至來乜乜,連個天都唔鍾意我地! 跑步鍛煉到沉著應戰,打逆境波,不易亂發脾氣。 所以,鍛煉效果不單體現在身材上,還比中藥更有效改善港女燥底問題。

It’s Not About the Nail (Go google it!) 我只想你聽我呻。可惜,男生的生理構造就是怕聽人呻。執到地,港 跑女在需要你聽聽她的心底話前,可能已經索了K或散了功,你會聽少好多,你絕對可以專注得到。

我認識一起跑的神經俠侶少之又少,跑步要有成績需要投入時間不少,港 跑女索K時,男友便取得 Hall pass,你自由喇! 認識一個佬,他的另一半熱衷山賽,他被給予的空間多到可以年年同一班宅男參加Gunpla Builders World Cup.

你或會擔心會唔會最後變成一人空間,條女都走埋? 唔使擔心,因為有第八個理由。

但要記住,跑 港女都要人關心和照顧。點做? 咪好似我地同佢地初初拍拖時或結婚前咁珍愛和痛惜她們囖!

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
第六個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第五個必追或(even better)娶港 跑女的理由
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。