Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第五個必追或(even better)娶港 跑女的理由

第五個必追或(even better)娶港 跑女的理由5f拍拖時其中一個節目一定係一起食好西。這時,男生會陷入一個無限loop的矛盾。一方面好想跟對方分享美食, 另一方面又擔心女友變肥妹。

自己好怕同成日用crash diet keep fit的女孩子出街,有一次,同一個fitting model去街, 食飯時佢話下星期有一個VS lingerie fitting job,要keep fit, 想叫一個餐兩個人share,其實我好肚餓,免為其難,只叫了一個餐。個餐來到時, 她立刻喪食, 之後問我點解唔食,我當場O哂嘴。原來Self-deception 可以減少卡路里吸收。

另一類是沒有運動卻要強迫自己吃得很少的女孩子, 很可憐, 有一次我要係McDonald叫了兩個開心樂園餐。Come on, 我要顧及別人感受㗎, 你不會在一位剛割了膽的朋友面前食東坡肉咁賤啩?

視覺上一個健美的港 跑女同一個plus size港女喪食是有少少分別的。兩者都好睇, 前者好性感, 好索。後者都好靚, 不過, 同時你會擔心佢BMI同血脂爆錶。(帶頭盔先, 絕對沒有歧視的意思)

最攞你命三千係港 跑女『隊』Lady M 千層蛋糕時, 甜入心坎的幸福表情。It is not the dessert melting your heart, it is HER.

你見到她快樂時,你有不快樂的理由嗎? 因運動量夠, 怎樣邪惡的食物她們都不怕。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
第三個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第二個必追或(even better)娶港 跑女的理由
十個必追或(even better)娶港 跑女的理由 (一)
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。