Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第三個必追或(even better)娶港 跑女的理由
第三個必追或even-better娶港-跑女的理由f
台灣最型跑女歐陽靖

臭口組的豬朋友狗朋友即時反駁話經常在街上見到從後面睇好得的女孩子,當大聲嗌靚女時,等她轉身過來時,很多時,佢地都會嘩一聲,大喊一句上天是公平嘅。可能時運高,在運毒埸,街跑同山跑時碰上的全都是美眉跑女。

擁有V型臉是許多人的渴望,港 跑女才不會像C9般相信瘦面針,C朗推介的瘦面機和瘦面凝膠。咁都信,真係乜乜轉運都會信。呢啲方法都敵不過跑步(微整型除外),以我自己為例子,跑步只是幾個月,因為臉頰瘦得太厲害,朋友紛紛以為我生cancer做定帛金。跑步能使全身肌肉變得結實,同時輕鬆打造V型臉。臉瘦了,五官也精緻起來。

台灣最型跑女歐陽靖曾在臉書分享過慢跑胸部不但不會下垂,還會因上臂運動讓胸大肌更緊實更挺。臉當然也不會下垂,叫人去睇睇超馬女王工藤真實的臉(現年 50 歲)!

第三個必追或(even better)娶港 跑女的理由1
超馬女王工藤真實

而她自己的經驗是皮膚都變好了。混和性偏乾燥肌膚的她,以往在生理期前常會長痘痘,秋天會脫屑但或許是因流汗代謝出不良物質,這狀況有越來越獲得改善的趨勢。

所以在剛過去的渣馬,我見到的港 跑女,我只會大喊上天真係太唔公平啦。

最後我要帶頭盔先,以上所寫的是科學!運動能使人容光煥發是不爭事實。日本「跑步者」網站都話跑步會讓人變美。

但我沒有否定肥美,我試過同一班C9火併。我參加屋苑舉辦的蛇宴,被安排同十一條肥美八婆坐,席間談到運動瘦身,佢地個個都覺得自己很健美,話佢地老公都不知幾鍾意,罵我散播瘦即是美的錯誤價值觀,兩拳難敵四手,我比十一條八婆用手指著我個頭來罵,最後要裝兩碗糯米飯同陳C9賠罪認錯。

我知我膚淺, 講來講去都係樣靚身材正, 所以其餘七個理由全是內在美。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
第二個必追或(even better)娶港 跑女的理由
十個必追或(even better)娶港 跑女的理由 (一)
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。