Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 第二個必追或(even better)娶港 跑女的理由

第二個必追或(even better)娶港 跑女的理由_f同淫賤王日日日吹水, 他問我知不知道國貨同陀地的分別。他用broken English話Hong Kong girls are all Brooke Shields, 我諗左十幾秒先知佢講邊個, 學好啲英文發音啦, 聽死人咩!

哦, 你係話波姬•小絲。他賤一賤個衰樣笑笑口話, 不是, 是姬絲 • 小波。爛gag一個。好乸好笑咩?膚淺。

港 跑女會擔心跑步後連騎樓都會縮細。兩個原因不用擔心, 第一, 我用精密儀器 – 我對眼(你就想哪!用對手)檢測過, 好多時, shrinkage都是被誇大,幻覺嚟嘅唧。

第二, 運動後, 副偈已經係Victoria’s Secret model 個副, 一副近乎完美的健美身材, 腰細, 腳長(視覺上起碼四十吋長),見鎖骨。這副均稱的身段, 咩野騎樓都會好睇.

Read my lips. SIZE DOESN’T MATTER.

再一次, 港 跑女個副健美索爆身材是無得輸的。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
十個必追或(even better)娶港 跑女的理由 (一)
寫給陳C9看的跑步潮語解釋
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。