Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [莫欺少年窮] NB半馬 鬣狗與水牛的故事

NB半馬-鬣狗與水牛的故事f剛過去嘅星期日,參加咗NB半馬,作為渣馬前嘅備戰。不過,隨著天氣突變,氣溫急降,沿途除咗要迎接一浪接一浪嘅上斜落斜外,仲要抵檔猶如八號風球嘅烈風。整個賽事可以說係苦戰,真係跑得好辛苦。

呢個時候,有隻鬣狗,唔係,係有位年輕人,將你當係水牛盯住你。

非洲草原有好多掠食動物,其中鬣狗最為殘酷。獅子,會以群體攻擊嘅方式,速戰速決去圍捕獵物。不過鬣狗,就利用佢嘅獨有嘅耐力,將動物驅趕,到動物體力不支,十幾隻鬣狗先至一湧而上,將獵物五馬分屍。

而我最深印象,就係陪阿囡睇BBC Earth,一隻比鬣狗大幾倍嘅水牛,畀6隻鬣狗追咗成五個鐘,最後都走唔出魔掌,坐喺草地上面任由宰割……講返NB半馬啦。當時喺萬宜東壩畀大風吹到步履不穩,呢個時候有位後生仔,著住一套中學體育堂嘅運動裝,喺後面急步而上。佢之後喺我面前停低,再緩步而行。我心裏面同佢講:「少年,你咪衝動呀,仲有十幾公里呀!」

就喺呢個時候,少年對我微微笑,而我見佢放慢步,當然過佢頭,以好慢嘅均速繼續作戰啦。

如是者,我同呢位少年不斷相遇,我亦開始覺得自己似隻水牛,畀隻鬣狗追踪。到咗創興水上活動中心,我見有機會,就喺落斜時候發力狂奔,一心希望可以放離呢隻鬣狗。

不過,唔夠兩公里,呢隻鬣狗又喺我後面跑上嚟,然後又停喺我前面,開始慢慢行。

我當時十分震驚:傳說中嘅「跑走法」真係名不虛傳!

就喺我繼續同大風、寒冷苦戰嘅情況,我仲要想盡辦法,去擺脫呢隻鬣狗。

少年嘅跑步服飾,真係好似圖中呢啲中學咁。漏咗講,佢仲係著住白色運動鞋。
少年嘅跑步服飾,真係好似圖中呢啲中學咁。漏咗講,佢仲係著住白色運動鞋。

到最後兩公里左右,希望可以兩個半小時內完賽。於是就忘記雙腳嘅痛苦,衝向去終點。

到終點前嘅大斜路(即係麥徑一起點後)嘅一公里,我更以最快速度(唔好見笑,其實都係講緊五分鐘左右)跑落山。望住隻錶,仲差兩分鐘,睇嚟應該可以達到目標了。

就喺臨到終點50米左右,諗住喺攝影機前擺個靚pose影番張相,呢位少年竟然從後而上,越過我衝過終點,仲喺攝影機前擺個V字手勢!

水牛終於輸咗!呆呆地站喺終點線後,連香蕉都唔記得攞,一步一步行番去渡假營……

鬣狗與水牛的故事就此完結,無乜大教訓。水牛只係決意要喺呢大半個月畀心機努力操練咁上下囉……

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
跑步是跟自己說話的好機會
中佬的祈禱 — 我要激戰!
Fitz Running 跑步