Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 跑友最愛分享的10種相片

跑友最愛分享的10種相片[更新:本文在20/8出街後,Fitz.hk發現「3. 扮自拍」之配圖並不合適,現已作出更正 — 靚媽Joanne的背影照,本應放在「7. 野生捕獲男神/女神」類別,是我們徹底搞錯了!謹此向Joanne及各跑友致歉!: ) ]

有攝影網站列出咗《香港人最喜歡分享的 10 種照片》。當中包括機場告示牌、自家飯餸、遮面自拍等。其實,跑圈亦可以搵到10大share相片,排名不分先後:

1. 手錶/手機app 里數cap圖 (跑幾耐幾遠)10大share相片022. 一班跑友圍圈show跑鞋IMG_66183. 扮自拍跑緊步 (明明隔離有人揸機)跑友最愛分享的10種相片_034. 圈圈圖 (而家發展到公仔圖了)畫公仔先型015. 比賽終點完成相 (記得過咗終點紅地氈先好影相呀)6. 比賽完成牌 (梗係越多越好,一定係,除非唔係)10大share相片057. 成套跑衫跑褲跑鞋「人形」放喺地下,show俾人睇聽日比賽著乜 (以為拍緊《鑑證實錄》或CSI)
跑友最愛分享的10種相片_04b
8. 新鞋/新錶開箱 (使咗咁多錢唔係唔影吓話!?)跑友最愛分享的10種相片_079. 野生捕獲男神/女神跑友最愛分享的10種相片_03a 跑友最愛分享的10種相片_0910. 沿途風景相 (帶啲手震,鬆郁蒙)跑友最愛分享的10種相片_10跑步/Selfie嘅嘢,完全係個人喜好,跑得咁辛苦,都係想自己開心啫,唔使理人點睇,各位跑友繼續影影影啦!

圖片來源:facebook各大跑步群組、facebook截圖、網上圖片

更多:
[跑友網購] 維基Mall賣特價跑步腰袋
5個跑手都會犯的錯誤
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。