Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [南京江寧春牛首國際馬拉松] 村民狂搶水站食水

「與世界接軌」係特區政府宣傳「一帶一路」嘅口號,不過南京市民就唔使受惠一帶一路,仍然可以同倫敦市民看齊。

上面片段,係4月15日舉行嘅「南京江寧春牛首國際馬拉松」,短片原帖《梨視頻》嘅描述話:

「村民集结在跑道物资供应点旁,不顾主办方劝阻,搬走部分物资,有村民称,看别人拿,自己也拿。」

據報道,有義工在場勸喻村民停手,亦有男義工以肉身檔住食水,但村民仍無動於衷。結果,水站就食水就被搶去一空。

呢一幕,令人諗起2016年嘅倫敦馬拉松,有居民亦強搶水站食水

所以話,廿一世紀真係時候強國崛起,南京直逼紐倫港,超英趕美絕對不是夢! 咁啱嚟緊星期日就係倫敦馬拉松,唔知倫敦市民會有咩回應?

新聞來源:梨視頻

Fitz 文章連結: https://fitz.hk/?p=92392


更多:
Fitz Facebook專頁
[倫敦馬拉松2018] 倫馬必看的第21英哩
[平壤馬拉松2018] 北韓官方短片 解構最神秘馬拉松
Fitz Running 跑步