Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 斷咗腳嘅人最想做咩?
斷咗腳嘅人最想做咩f
《鐵人父子 The Finishers》劇照

斷咗腳嘅人最想做咩?

第一係,想行。第二係,想死。

做人從來得不到的就是最想要,而最想運動就係唔郁得嗰陣,相信大家都試過。

點解咁多人年紀咁上下就膝頭哥痛?因為過重。而膝頭哥痛又係史上業餘運動員最大專業藉口。

其實同信仰一樣,我地都無一條清晰嘅界線自己係幾時信,就好似我地唔知幾時已經無再去跑步,但我地最清楚自己幾時開始行唔到。

呢個就係心態中年同心態老年嘅分別,能力往往係不知不覺消失直到到左零嗰下,後悔莫及。到你唔可以再行,你就會想死。

心態老年其實同死咗無分別,做到你都當做唔到。幾年前有套法國電影叫《鐵人父子》,故事講一個前三鐵冠軍爸爸,有一個坐輪椅但要玩三項鐵人嘅仔,結果爸爸游水縛架橡皮艇,踩單車有個前座位,跑步加插推輪椅。一般人以為阿仔無付出,全程做包袱,但當你睇佢因為皮膚摩擦幾小時,皮開肉爛,苦不堪言,你先知道係邊個搵命搏,最後如果唔係佢做左d嘢,都唔可以限時內完成賽事。

佢個精神係無不可能,而佢點解要參加——係因為佢一次偶然發現佢爸爸係前三鐵冠軍。

點解人要病?好大程度因為病之前生活習慣唔多好,再咁落去唔死都殘。點解人要隻腳要傷,好可能再咁落去,佢會喺好似無咩事嘅時候,一鋪就清你袋。

所以,有舊患的人是有福的。因為你知道個能力減退緊,你無一番努力都去唔番八成。心態中年先係最幸福,得到、失去再想得到。望山見山,望山不見山,再到望山見山,山都已經不一樣。

一個唔識游水嘅人,點解會定個三項鐵人嘅目標?因為佢瞓過ICU。

傳道書12:1-2
「1 你趁著年幼,衰敗的日子尚未來到,就是你所說「我毫無喜樂」的那些年日未曾臨近之先,當記念造你的主。 2 不要等到日頭、光明、月亮、星宿變為黑暗,雨後雲彩返回。 」

你被創造的身體,曾經擁有,又可曾被你記念?一個人唔可以去返青少年時期由頭開始訓練到100%,但宜家我想知得番80%嘅極限係咩。

咁你呢?你想行定想死

(下次會講:戰勝恐懼因為唔想死)

更多:
跑步是跟自己說話的好機會
至少我活過
Fitz Running跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。