Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 每天跑步有幾難?
凍朱誘惑 圖: instagram

每次跑班操完大伙兒去食飯 (四個一枱有安心出行…..,下刪200字頭盔),教練最喜愛點選十級邪惡的炸雞翼,再加杯凍朱 (有幾吋厚cream在杯面盪來盪去果種),但見教練身形又 slim 又 fit,冇隨身救生圈,脂肪率維持1x%,下巴數目亦是單數。同學見到非常葡萄,思考點解佢可以咁放肆任性?

十級邪惡的炸雞翼,你食唔食得起? 圖: instagram

教練解釋說如果 keep 住每天都有足夠的心肺運動,例如跑步或做 HIIT,身體付出量大,需要補充,間中食高熱量食物,不足為患,而且亡命衝圈劇烈運動之後,極需要邪惡食物作心靈慰藉。

經歷炸雞翼和凍朱洗禮的教練,仍 keep 得好 fit

道理簡單,但重點是要「每天keep住」這個生命中不能承受之輕。要任性,要吃得起邪惡食物,就要有一顆恆心,加兩噸毅力。搵日落街跑步不難,但要做到每天都落街跑步就十個難。出太陽跑熱死人咩,落雨跑淋病人咩,放工好攰冇力跑,心情唔靚冇心情跑…….,一切皆因人性本 hea。

要「每天keep住」,第一要有個目標,第二要有動力。最近發現有個自我挑戰活動 MayDays Run  (由 RunnerReg 主辦),幫緊你幫緊你 keep 住每日跑30或60分鐘 (應該唔難入口),跑足31日 (會變得好強大呀)。整個活動由5月1日跑到31日,目標清晰明確,以累積的總里數排名,對於我呢啲與世無爭的廢老,重點不是爭取排名,是俾個原因自己每天搵個時段,穿上跑鞋,攞個水樽,落街或者運動場或者附近山頭,爆晒汗砌番幾十分鐘,砌嘅對象係自己的恆心和毅力,講出嚟都覺得有少少英!

MayDays Run

活動日期
1/5 (6am) -31/5(7pm) 2021
組別
每天跑路 /步行 /跑山最多
i. 30分鐘
ii. 60分鐘 (可以個人或組隊)
挑戰目標
累積在31天內跑得的總里數 (最少可以只跑一天),以距離排名 (分組別/性別/年齡/地區)
紀錄成績
下載及使用大會提供的 RunnerReg App 紀錄過程及上載成績,可即時看到排名。RunnerReg App 已在 iOS 上架,大會說 Android 版會盡快上埋
費用
免費。可選擇捐款給 ImpactHKExchange & Empower
報名

*MayDays Run 接受世界各地人士參加,報名也可以當代表香港,撐下場!

21日養成習慣

美國整容醫生 Maxwell Maltz 觀察整容後的人,發現他們平均需要21日來適應新臉孔。截肢病人在截肢後會出現「幻肢」感覺,這感覺通常會在21日後才消失。所以 Maltz 得出21日養成習慣法則。這21日分為3個階段:

  • 第1階段: (1至7日左右): 表現為「刻意,不自然」,充滿內心鬥爭,需要十分刻意提醒自己
  • 第2階段: (7至21日左右): 表現為「刻意,自然」,但還需要意識控制
  • 第3階段: (21至90日左右):「不經意,自然」,毋須意識控制,以成為習慣

說到底,「21日養成好習慣法則」的關鍵是持之以恆,要連續21日重複地進行,需要意志和紀律,明白一般人都十分缺貨。不過收成是終身受惠,好有槓桿效果,投資得過。

搵個friend同你一起跑,給力x2

MayDays Run 再俾多10天你做buffer,冇得輸。報左名 (免費),代表了一個給自己的小小承諾和挑戰,老老套套講句:要贏人首先要贏自己。若要再多些動力,約埋 friend 一齊玩,再出個 post 告之天下,等全世界監察住你,要你找數。

初戀個個都愛到發燒,老夫老妻仲可以地老天荒,好恩愛地你手拖我手一起跑下去,罕有但好閃!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。