Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [沙田跑友會] 海外馬拉松小貼士—交通篇
圖片來源: 沙跑Sum

想去外地比賽開心又放心? 不妨參考以下的小貼士,等你的比賽之旅可以玩得盡興。

1. 交通預早安排有着數

圖片來源: 沙跑Sum

預早計劃好交通,特別係到比賽地區係需要再轉穿的話,早d安排好坐邊班車、甚至買定車票,到埗後就唔駛急。部分地方,好似日本有好多交通工具的幾日 pass,計落可能平d之餘,仲可以唔駛限定坐邊班車,miss 左都唔駛怕。


2. 車上加碳無得輸

圖片來源: 沙跑Sum

有d地區比賽可能需要坐幾個鐘或者以上的交通,係呢個時間就係大家加碳的好時機,買定d好野慢慢上車加碳,實無得輸啦。(記得留意返有d交通工具上係嚴禁飲食!)

3. 早啲坐長途車/機

圖片來源: 沙跑Sum

坐長途車/機係幾辛苦,除左坐到個人硬曬之餘,仲會搞到對腳硬曬,所以唔建議比賽前一日先坐長途車趕去比賽地區喇。由於有唔少比賽的號碼布係前一兩日到場地領取,如果因為意外/天氣影響,而長途車/機 Delay 或者取消的話,可能會影響到拎號碼布,甚至比賽!

沙田跑友會 Facebook 群組

馬拉松都保嘅旅遊保險 – AIG@Travel

更多:
Fitz Facebook專頁
[沙田跑友會] 海外馬拉松小貼士—行李篇
[香港跑步路線地圖] 沙田運動場至華翠園
[愛.跑回家] 黃竹坑至沙田篇
[I go to school by BUS] Human VS 巴士(Round 1)
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。