Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [渣打馬拉松2018] 邊個話比賽一定要PB?

 

據說,渣打馬拉松賽事對於香港人嚟講係每年嘅一場路跑終極考試。
對於我呢嗰得一年跑齡既薯仔,咁大個人從來未曾參與過渣打馬拉松賽事,
而今年亦只係僥幸地從後補名單中獲得半馬一組的參賽資格,
就喺咁,就成就左我第一次嘅渣打馬拉松賽事經驗。

半馬一組嘅起跑時間喺早上8時正,賽前成日聽友人說「塞車」,梗喺早啲上線著數。

仲有幸同150 Nike Pacer小隊合照添

每個人都喺自己的跑步方式,而我比較會喺頭段起跑比較進取,想爭取更多時間比自己後段跌速用,而且賽前聽聞攝影師團隊大多位於後半段嘛。

準備入西隧打大佬 (photo credit to 運動筆記 – Eddie Kwan)
準備入西隧打大佬 (photo credit to 運動筆記 – Eddie Kwan)

果然無預計錯誤,出西隧後啲攝影師多到呢 (笑著跑已是常識吧)

西隧打大佬後 (photo credit to James CHIU)
西隧打大佬後 (photo credit to Run-Pic PBK跑步基)

中環龍和道都喺另一個攝影師團隊集中營 (Yeah! 我要中哂你地槍)

中環龍和道 (photo credit to W.L. NG)
中環龍和道 (photo credit to Li Sir)

經中環去糖街然後直返維園終點梗喺要認真番啲

銅鑼灣街頭 (photo credit to Charles MAK)

最後衝線時間喺1:57,沒有PB自己半馬紀錄。

可能呢個時間係好多人心目中係一個好慢嘅時間,但對於我而言,時間不代表一切。

每個人對每一場賽事的心態都有不同,跑步最重要的是什麼,其實每個人定義也大不同。

但作為首場嘅渣打馬拉松賽事經歷,我表示玩得開心更重要過PB。(留番空間比自己進步更重要吧)


更多:
Fitz Facebook專頁
[烈陽教主] 成世人流流長,總會遇上幾個粉腸朋友!
[渣打馬拉松2018] Race Day Pacer 後感
[渣打馬拉松2018] 賽道上見到的二三事
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。