Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [練跑筆記] 第一次Interval 沒有放棄的理由

練跑筆記 — 第三課第一次interval _002練跑筆記 — 第一次interval
13 January 2015

第一次train interval,快跑400米,休分半鐘,再來400。如是者跑12個400。一邊跑,一邊問自己為乜。腦中不斷浮現中學時期上PE堂的惡夢:跑圈跑包 尾,加多圈;fitness test和VO2max前恐懼到要千方百計整病自己,為求唔使跑(包括著背心開行冷氣在風口前吹風、從上格床跳落地務求拗柴等);收成績表,PE被「恩恤」合格⋯⋯然後見到同班的大肚腩師奶,著到買餸咁款,都繼續在蝸牛速跑呀跑(我係龜速,比佢快少少),我沒放棄的理由,即使已經跑到頭暈身痹兼想嘔

在跑第2、3個圈已經想死的情況下,我竟然捱到了第12個,雖然辛苦,卻愈跑愈順,圈速也尚能保持。

不過,我仍未答到自己是為乜。我只知,明早起來,我對腳應該不屬我。噢賣吉。

觀塘海濱花園
觀塘海濱花園 (圖片來源: Sina blog 山野Nowzone)

練跑筆記試賽道
28 January 2015

不經不覺已經來到要落場跑的最後一課。今堂試賽道,即是說一定要跑足10K。今次熱身一來已經要3個400 (平時是兩個),即是1.2K。教練說完,已經立刻有一兩個成日得把口的同學細細聲呀吱呀咗:「嘩,我偷雞跑少個得唔得呀?」「咁多嘅點跑呀?」我心 諗,jog嗰三兩個都嘈就咪鬼學人報10K啦,仲要報埋training。何況上了幾堂之後,一兩K慢跑真係算係乜(快跑如上次interval則另作別論)。

今晚將比賽路線跑一次,不過起點不同。先由九龍灣運動場跑出郵輪碼頭,再兜出觀塘海濱返九龍灣。因為全程間中 教練會停低同大家講解路線,所以其實都不算辛苦。跑到第7K反而覺得愈跑愈順,亦開始發現原來提腿大步㩜真的跑得更快同更輕鬆,只可惜本人大腿肌力不足, 怕㩜多幾步就無力,所 以都只是就住免得半路chur盡。

第一次到觀塘海濱,跑到那個老翻裝置時一片燈影迷霧,還響起Hotel California,差點沒以為自己跑到high咗。回程折返九龍灣,9K,左髖關節開始小痛,只是少少,絕對可忍到收工。以前都有試過跑到膝或腳腕痛,但都很快無事。髖關節還是第一次,而且痛到第二日走路或企都痛。只是小痛,希望很快沒事,不過也是我要好好train肌力的好提醒。

最後一課,頭尾加埋warm up cool down 總共跑了12K,不算太累,竟然。
練跑筆記 — 第三課第一次interval _001待續…

更多:
烈陽下八仙嶺山腳走一圈
雞蛋與高牆
每個跑手背後 都有個成功的cheerleader!
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。