Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 賓叔叔唔跑得齋講跑系列 (一) | 做乜跑步? 運動癖!

(編按: 跑開馬拉松玩開三項鐵人嘅賓叔叔 雷彬冶文,早前因為腳傷無得跑,養傷期間寫咗多篇文章反思跑步生涯及跑步意義,我們以「賓叔叔唔跑得齋講跑」為題,分篇發表。)

1. 唔跑得步 講下做乜跑步

等待傷患復原期間,奉 W 師傅口喻必須保持心率同肌肉訓練,踩車踩機游水輪住嚟就係唔跑,一直到比賽日直接落塲,Tapering 都慳番! 晨咁早出街踩單車,踩踩下落大雨,唯有坐低飲杯咖啡食個包再聽天由命,咁啱撞到老友茂利,正好飲住咖啡吹下水。

茂利 : 大哥誠其實你點解咁鐘意跑步呢? 幾十歲人唔倦㗎咩,學我打下 Golf 打下麻雀咪好囉,成日搞到身水身汗,唔通想老來先做職業運動員?

叔叔 : 妖! 我唔會,亦無可能認屎認屁話希望成為一個職業運動員,亦都自問無呢份能耐無呢份實力,廣告人依然係我賴以維生搵兩餐晏仔嘅技倆 (雖然搵食越嚟越艱難!),但自從投入馬拉松投入三鐵運動之後,雖然訓練辛苦疲憊但依然樂此不疲 ,至於攞奬?? 算吧啦 !! 我嘅目標只係希望每一次比賽成績都好過上一次,每一分一秒嘅進步,一點一滴嘅技巧增長,一絲一毫累積嘅運動知識,都帶來罄竹難書嘅喜悅,我真心相信我愛運動,我有運動癖!

明朝才子張岱寫過一首詩話:「人無癖不可與交,以其無深情也;人無疵不可與交,以其無真氣也。」意思係話無癖好無嗜好嘅人,做事唔慌會投入,呢種人無真摯情感,對朋友亦唔會有深情;兼夾無情無趣。而一個看起來毫無瑕疵嘅人,更不能交朋友,因為太假收藏真面目!

投入運動比賽嘅意外收穫係識多咗人,大部份都細我一截甚至一大截,多咗人同我討論運動交換心德,更多嘅係知道我跑馬拉松玩三鐵玩 IRONMAN 之後投以難以置信嘅目光問 : “ 嘩! 你玩啲咁嘢? 你貴庚呀? ” ,通常我會用堅定而帶一點溫柔嘅眼神回答: “ 係, 我係阿叔,我跑馬拉松玩三鐵,但唔好咁傻啦,只要有心,人人都可以玩到,你都得! ” 隨着對方回應以 “ 你咪點我喎!” 嘅眼神,話匣子因而好容易打開!

茂利 : 咁你係死唔認老咋嘛?

叔叔 : 傻啦,其實恰恰相反,喺歲月面前人人平等,無人可以長春不老,時間會喺臉容留下痕跡,亦總會在軀體留下歷煉,新陳代謝減慢,體力耐力反應力不復當年,肌肉鬆弛慢慢變成大肚 …….. But,呢一切其實可以透過有系統嘅運動及飲食而大幅度改善! 所有嘅 “ 原因 “ 都只係藉口,當然,人人有 Free Will,個個都可以選擇自己生活形式,但三十歲之後每個人都必須為自己健康同外形負責,高脂肪高膽固醇大肚腩隨咗有礙觀瞻之外仲好容易百病叢生,自己慘未算慘最慘係連累家人照顧你! 當然運動唔可以百份百避免病痛,但起碼機會大大降低,而你可以話我膚淺,但起碼唔會一身肥肉丟人現眼!

茂利 : (望一望自己個肚腩) 妖,你即係寸我啫!

叔叔 : 咁多多少少梗有,再進一步睇,我相信近朱者赤嘅道理,一班喜愛運動嘅人,壞極有個譜,一班對需要咁辛苦操練嘅運動而依然甘之如飴嘅人,應該係一班對生命好有熱誠好積極嘅人,你幾時見過唉聲嘆氣消極頹廢嘅人會鐘意運動?我未見過,一個都未見過!經常同一大班咁正面嘅人喺一齊,人都醒神啲啦!

茂利 : 你又好似有少少道理喎,咁我走先嘞。

叔叔 : 咁急? 做乜?

茂利 : 我都係返屋企換衫去占度行下機,睇下結唔結識到對生命好有熱誠好積極嘅女仔至得 。

叔叔 : 妖,走罷啦你!

完。

>

(待續)

「賓叔叔」雷彬冶文其他文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。