Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 賓叔叔唔跑得齋講跑系列 (八) | 跑步係咪攞嚟賤?

續上篇: 用跑步對抗中年危機

唔跑得步 講下跑步係咪攞嚟賤

正常人喺生活中,通常都會避開唔舒服嘅感覺,好食懶飛,可以坐的話不會郁,尋求享樂追求快感,千方百計取易不取難,行路揀條短嘅,對辛苦敬而遠之。跑步啱啱相反,取難不取易,越跑越長越跑越遠,視辛苦為享受甚至快感嘅一部份。呢亭行為可算係反智,但點解仲有人樂此不疲,追求乜鬼嘢呢?

做乜鬼要跑步已經唔算難答,更難答係跑步有乜得著?香港人着重功利,叔叔同一眾 跑步 L 都唔唔例外,一日24小時,又要搵食又要陪屋企人又要顧自己,仲要練跑? 咁究竟跑步有乜鬼嘢咁好跑呢?

消失咗嘅 C 先生講過,英國攀山家 George Mallory 嘅名句,有人問佢點解要攀山? 又危險又勝,佐冶仔好型咁答 : “Because it is there.” ,個山喺度,我咪攀囉!

簡單到暈,型到核爆!

但如果有人話,去跑步就係因為條路喺度,實俾人嗤之以鼻,除非講嗰個係保特!

叔叔同大部份中年麻甩佬一樣貪生怕死,打針抽血都要瞇埋雙眼,竟然願意接受跑步嘅辛苦,真係咁事有蹺蹊?

跑步其實違背身體意願,係一項同身體嘅角力,身體要享樂,但 跑步L 又偏偏要憑意志戰勝攤唞嘅誘惑,以辛苦代之。跑步L 累積咗一千幾百公里跑齡之後,對自己身體敏感至極,每一塊骨頭每一條肌肉絲嘅毫變化,都好似瞭如指掌。由辛苦到享樂到辛苦,跑步L不斷測試自己底線,不斷將自己底線推向以為不可能嘅極限,Impossible is Nothing,做得跑步L ,方為人上人。

其實叔叔諗嚟諗去,都答唔出跑步有乜鬼用,因為我擔心問呢條問題嘅人唔會明白。人生已經咁鬼辛苦,點解係都要增添辛苦,我唔識答,問問題嘅人或者會禮貌地點頭,表示理解,但我知道佢哋心底裏已經有答案 ,你班跑步L ,攞嚟賤!

妖,咁條路喺度吖嘛!

完。

唔跑得步 講下點單支跑步

跑步係好個人但又好群體嘅活動,個人係因為大部份比賽都係用個人做單位,你有你跑佢有佢 Run,群體係因為練習嘅時候通常都係一班人一齊,而且你會發覺有人喺側邊吹住水跑,好似無咁辛苦同埋唔覺唔覺就跑完咁。

賓叔叔因為搵食關係,無奈要單獨練跑比較多,無論長課短課 Interval 都係單支練,除咗自律性要強之外仲有一個重點,悶得,同點令自己無咁悶,甚至享受。

單獨一個人跑嘅時候,接觸到寧靜,有時甚至聽到呼吸心跳,聽到來自大自然嘅風聲鳥聲流水聲,有來自晨運客同其他跑步者嘅對話,但我最享受嘅聲音,係來自自己,係自己一個人跑步嘅聲音。

我學懂去聽自己嘅呼吸,所有跑步者都知道呼吸嘅重要性,但跑步者通常唔會分分秒秒鐘留意住自己嘅呼吸。感受呼吸嘅存在,當你刻意去聽嗰陣,可以聽到呼吸聲。呼吸聲好神奇,當你刻意去指揮呼吸,你會發覺跑嘅每一步都有唔同嘅表現。

我清楚聽到自己嘅心跳,或者話我認為自己聽到,上運動科學時候嘅知識話我知,雙腳能夠不斷跑,全賴心臟喺度指揮血液流通,於是我試下問我個心:喂,我呢個狀態仲可以跑幾耐?

好在,個心無答我,唔係嚇 Q 死!

我開始自己同自己對話,腦海裏出現好多問題,可能係開心或唔開心嘅事情,但通常係無聊嘅東西,例如今晚食乜好,頭先去完廁所有無冲廁之類,前面背影好靚嘅女仔正面會係點嘅呢?試過好多問題都係喺跑步時候不知不覺解決咗,或者忘記咗,其實唔係有心去解決,總之跑完步之後,發現有啲問題原來好簡單平常。跑步彷彿提升咗我嘅判斷能力同分析能力。

馬拉松,Ironman 或其他耐力比賽嘅後半段,可能係前段太快,亦可能係操練不足,體力開始不繼,縱使有堅強毅力,但身體明顯好似支持唔到落去,放棄 Or 死頂係一個大問題。呢個時候你就會同一條友進行討價還價,而呢條友就係自己,平時練習同自己傾偈嘅能力呢個時候派上用場,賓叔叔同大哥誠嘅辯論比賽正式展開 ……

>

賓叔叔 : 好那倦,我膝頭好痛。
大哥誠 : 係囉,咁辛苦,前面仲有條大斜坡喎,不如 ……
賓叔叔 : No! 收嗲 ,講都唔准!
大哥誠 : 妖! 反正又唔會攞到獎,頂籠有靚相,不如 DNF 返去飲啤酒啦。
賓叔叔 : 唔得,點都要頂返去終點,老大都唔 Quit 。
大哥誠 : 你幾十歲,頂唔順退賽無人會笑你㗎喎。
賓叔叔 : 有!
大哥誠 : 邊個咁仆街笑條死老鬼?
賓叔叔 : 我,即係你!
大哥誠 : 又好似係喎,死老鬼笑死老鬼,好正常吖。
賓叔叔 : 所以,頂埋佢!
大哥誠 : 好啦好啦,怕Q咗你,上啦頂!

完。
不喜勿插 898
#賓叔叔唔跑得齋講跑

「賓叔叔」雷彬冶文其他文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。