Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 賓叔叔唔跑得齋講跑系列 (四) | 唔跑得步,講下「跑步」同「跑下步」

續上篇:《點解鍾意跑步? 一步一腳印,勝在夠公平

“跑步” 同 “ 跑下步 “ 嘅說法源自消失咗嘅 C 先生,個分別就係嗰個 “ 下 “ 字,” 跑下步 “ 嘅意思意味住對呢件事唔係好認真做,或者佢會靦靦腆腆尷尷尬尬咁話 : “ 我呢 …… 係跑,不過唔係跑你嗰啲囉,跑下咁囉。” 但對於 C 先生同叔叔嚟講,跑步只有一種,就係 “ 跑步 “ !

一個設計師唔會話佢嘅職業係 “ 設下計囉 …. “
一個建築師唔會話佢嘅工作係 “ 起下樓囉 …. “
一個電影導演唔會話佢嘅專長係 “ 拍下戲囉 …. “
一個Michelin Chef 唔會話佢日日 “ 煮下餸囉 …. “

就係個 “下” 同個 “囉 ”!

正如 C 先生所講,跑步係一件好廣闊嘅事,可以容納塵世間不同嘅跑者,你有你熱熱烈烈咁跑,我有我冷冷靜靜咁跑,各有各嘅方法,各有各一套方法去享受跑步嘅過程。

跑步者大致分為兩種,參加比賽同唔參加比賽,參加比賽嘅通常都對自己點都有啲要求,希望跑快啲又 PB 又 BQ 又四大又乜又物,但唔參加比賽嘅唔代表無熱誠去跑同無要求,只係覺得我有我鐘意跑,使鬼同人比較咩,根據亳不科學亦無乜說服力嘅數據顯示,唔參加比賽嘅比參加比賽嘅跑步者多,但就係因為成個跑步嘅氛圍,令到唔參加比賽嘅覺得老尷,於是自認係 “ 跑下步囉 “ 而唔係 “ 跑步 “ 。

其實跑步同做其他運動一樣,唔理你一個禮拜跑十零 K 定百幾 K ,每次 Easy Run,LSD ,Long Run ,Interval 還是尻跑,每次跑嗰陣享受陽光維他命D,户外嘅空氣,運動嘅安多芬,唔理你著 AdiZero 定 Nike Vaporfly 3,ASIC Magic Speed 3 還是 New Balance X Bule Bottle 嗰對,甚至李寧或者白飯魚,重點係享受跑步,你有你要跑到夠數,我有我跑到唔舒服就停下腳步。

跑步其實係一種生活選擇,無論你係想跑半馬全馬超馬,還是輕輕鬆鬆跑三五七K,出身汗爽一爽,自自然然就會瞓得好啲,自動自覺食得健康啲,對自己嘅身體認識深啲,只要你願意作出呢啲選擇嘅,你都係一個跑步者,並無高低優劣之分。

所以,只要出得嚟跑,跑得高興跑得舒暢跑得爽嘅話,大家都係跑步者,如果下次有人問你有無做運動,咪鬼再話 “跑下步囉 “ ,挺起胸堂充滿自信望住對方對眼,笑笑口四萬咁答佢 “我跑步 “!

「賓叔叔」雷彬冶文其他文章


文章為作者意見,不代表Fitz立場。