Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [阿銓,你·係·咪·傻·嫁 !?] 這個傻人的瘋狂跑事 不能只有我知道!

邊個係阿銓? 點解寫佢?

阿銓係筆者多年的毅行隊友。

由於呢條友既跑事 太·傻·太·癲,筆者近日受連登仔的認真攪笑,娛樂大眾文化感染,靈機一觸,決定寫呢篇文同大家開心share下佢D瘋狂跑事,娛樂大家。

*本文內容已獲阿銓同意

阿銓平日嘅「唔訓覺 通勤跑」training

阿銓通勤跑日的作息時間 🤦‍♂️

阿銓呢條友子,係我認識既人中,最·唔·洗·瞓·教·的人

佢一星期大概有2-3日: 5點幾出門口,從北區踩單車到大圍,再跑過獅子山,落九龍塘返工。一程2小時。

然後放工佢又會重覆以上動作,一日來回 4小時….

他這樣的通勤跑,已經維持了3年,至今已有2架單車頂佢唔順,報銷了。

後來,佢工作的地點由九龍塘搬到了港島,佢至今依然繼續踩車跑到黃大仙,再坐車返工……

上圖係佢慣常 post 到 team chat 的 training record. 佢當天返7am,所以3:59am出門口………

阿銓有啲咩瘋狂跑事呢??

簡單講,佢既傻事可以分做兩類:

  • 第一類: 完全無視 weekend 跑完100+km的比賽,跑完立即返工 或 隔日如常通勤跑
  • 第二類: 到外地比賽,衝過終點立即趕去機場。(很多時,還要從機場趕返公司……)

[傻事第一類] 跑完 36hrs UTMT,隔15小時後佢又通勤跑…

筆者同阿銓係玩今年 UTMT team of 4的。我地從星期六8am,砌到星期日8pm,total 36hrs。

筆者星期一請了假,在家中攤抖著疲倦的身驅,碌電話之際時,得知這個 (惡夢) 消息……

雖然筆者早就估到阿銓星期一會返工,但筆者誓·估·唔·到·佢會繼續通勤跑,結果反射式地爆了以下粗口……

“CLS!!! 戇__都有個程度呀!!!?”
“你實在太唔尊重o個 100 miles啦?!”

後來,筆者終於諗到點向阿銓形容我當刻既心情: “呢個問題,已經唔係講粗口就可以解決得到……🤦‍♂️”

左圖: 1月5日 UTMT, Saturday 8am開始, 36hrs 右圖: 1月7日 11:43am,佢又踩單車跑山返工…
UTMT完賽後影既 team photo。當日累到死死下既筆者(左二)估唔到阿銓 (中間)隔日會繼續跑山返工….

[傻事第一類] 跑完 140km 9 Dragon,30min內返到公司,再返工9小時!?

呢次係近日發生的,亦都應該係佢最驚險的一次。

佢預左完賽後有1hr 趕返公司,點知當日好熱,開慢左,比原定時間慢了30min完成。一過終點,佢即刻攞行李展開另一場生死時速,結果佢在返·工·時·間·前·5 min返到公司!

然後,佢當晚工作9小時至當晚凌晨3am……

筆者陪阿銓行了一段針山。當事佢一路跑,一路計緊係咪趕唔切要quit。攝: 糖叔@運動筆記

[第二頪傻事] 海外賽事,完賽要立即趕去機場

佢呢類傻事太多了! (起碼由2016年開始)  以下列表的只是近排的 honourable mentions…

賽事 A.完賽時間 B.飛機起飛時間 A-B Remarks
2018 大阪馬 12:30pm 3:45pm 3hrs 15min
2018 UTMB 11:45am 5pm 5hrs 15min 到香港要即返工
2018 芝加哥馬 11:30am 3:30pm 4hrs

 

>

2018大阪馬,12:30pm跑完,機票上寫 “Please be at Boarding Gate before 15:00”……

阿銓仲有乜野,值得講嫁呢?

  1. 佢2019開始變本加厲……
    • 1月賽完 UTMT 隔日跑山返工
    • 2月賽完9 dragon 140km,30分鐘後即刻返工
    • 3月賽完 3×100 (TransLantau, Garmin100, 逆走100)
    • 4月將會賽UTMF
  2. 阿銓咁忙,佢到底係講D咩黎冧掂 (未來) 老婆,等阿嫂願意放阿銓成日出去玩呢?
    答案係: 阿銓係咁同阿嫂講: “我剩低既空餘時間,都已經全部俾晒你喇!"
    冧唔冧? 我係男人我都覺得冧啦!
    不過後來,我終於發玩左呢句說話既巧妙之處🤣

冇錯,佢的確係俾晒佢所有空餘時間阿嫂,但係,邊啲時間係空閒,邊啲唔係,係由·佢·自·己·決·定·返 🤣

3. 筆者同阿銓講得最多既說話係乜?
答案係: “難聽過粗口”
阿銓成日在 team chat 中過份謙虛,話啲 100K賽事 “好難,希望跑得晒啦😢”。筆者每次聽到,都會忍唔住串佢……

4. 筆者係點認識阿銓嫁呢?
係透過關錫堯關師傅。關師傅是阿銓與筆者的大學畢業生會的創辦人。佢至今已行了毅行者22年。筆者與阿銓多年受關師傅的教導 (包括行山見到人要講早晨)。這篇文章,是獻給關師傅的。4

最右面是關師傅。2014年是關師傅行了20多年毅行者最快的成績,時間為sub-23

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=116675


更多:
Fitz Facebook專頁
馬拉松救的命多過攞的命
東京馬拉松並不如想像中好
[貝魯特馬拉松] 愛與和平的使者
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。