Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 2016渣馬準備小貼士—長課後篇

2016渣馬準備小貼士—長課後篇f為左準備2016渣馬,好多跑友都會在這一兩個星期跑終極長課,閒閒地都過三十公里。

2016渣馬準備小貼士—長課後篇01
跑完記得要補水!(圖片來源:http://www.erun360.com/)

首先,要恭喜你完成終極長課!但係跑完又點之後左痛右痛,又磨損又抽筋又肌肉酸痛,可以點算呢?

跑完即時最緊要有幾樣嘢,拉筋、補水、補能量、補蛋白質,最重要補暖!拉筋可以減低之後幾日肌肉酸痛的問題,補水補能量補蛋白質就可以加快身體復原。不過更重要係補暖,因為最近天氣反覆,又凍又熱,跑完唔補暖,加上最近的高強度練習,會令到身體免疫力減弱,好易病!

天氣較凍,緊記保曖 (圖片來源:http://www.hko.gov.hk/ )
天氣較凍,緊記保曖 (圖片來源:http://www.hko.gov.hk/ )

之後幾日除左適當休息外,少量的recovery run 可以加快復原,加上如果用下foam rollar、拉筋、冰敷、按摩等幫助,就更快recover。

另外要留意,跑完終極長課後,你會容易發覺自己的問題,包括某位置的肌力不足、某個位置容易磨損等問題,可以用餘下日子盡量解決,以便有更好的準備迎戰渣馬!

沙田跑友會 Shatin Runners Facebook群組

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[渣馬備戰] 10K賽道攻略
[渣馬備戰] 半馬新路線 跑入MK
[渣馬備戰] 2016渣打馬拉松路線探究
渣馬專區@Fitz.hk


文章為作者意見,不代表Fitz立場。