Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [I go to school by BUS] Human VS 巴士(Round 1)
網上圖片:http://www.fotop.net/
網上圖片:http://www.fotop.net/

筆者作為一個生活平凡的香港人,返工返學主要都係以巴士代步。而最近有跑友分享咗跑步返工的生活,咁究竟跑步快d定坐巴士快d呢?!

  1. 由巴士線的總站到另一端總站。
  2. 必須為同一架巴士(同一個車牌)。
  3. 可以用任何一條路線(筆者:最緊要合法)‧
  4. 該巴士線為單程,不能玩循環線。
  5. 不可以用任何有轆的交通工具。

挑戰內容
好似幾好玩咁,所以筆者就搵日走咗去試下。而挑戰當日選擇了以下的巴士路線:

挑戰日期:1/5/2016
挑戰開始時間:約23:00
巴士路線:80K(九巴)
巴士路線: (沙田) 愉翠苑 往 新翠
車牌:KD 2786
車程時間 (官方預計) :41分鐘

 網上圖片:http://hkbus.wikia.com/
網上圖片:http://hkbus.wikia.com/

落場結果
挑戰路線:
愉翠苑總站 > 威爾斯親王醫院(成功) > 愉田苑(成功) > 禾輋邨(成功) > 瀝源邨(成功) > 帝都酒店(Fail) > 新翠巴士總站(成功)
距離:5.4K
實際行車時間:30mins

[I go to school by BUS] HUMAN VS 巴士 (Round 1) 3
今次的80K巴士線都算易走,因為由總站到總站的話只有約3.5公里的平路,所以筆者為咗加強難度,加插咗追截巴士的環節,睇下可以沿途追到幾多個站。而頭兩個站(威醫 > 愉田苑)都唔算太難,因為兩個站都比較近,加上中間都多燈位,所以都容易追到。由於巴士路線中後段的燈位都比較少,為了趕及完成挑戰,故未有跑到所有的站頭。
[I go to school by BUS] HUMAN VS 巴士 (Round 1) 4
挑戰後感
晚上的乘客較少,每個站停留的時間變相唔多,加上筆者於中途都要過幾個交通燈,因此在開始時都有點擔心唔夠時間到各站追截巴士。不過到實際挑戰時,巴士停紅燈的次數都比較多,為筆者爭取多了少少時間,可惜因為交通燈的關係,都未能趕到「帝都酒店站」。今次的挑戰尚算成功,為下次的挑戰打下了強心針,所以筆者決定下次要再試下挑戰多幾個站之餘,更要挑戰其他巴士路線!

[無剪輯版] 全程實際紀錄:

[剪輯版] Race the car (80K):

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
賽前空肚食早餐 (本地篇)
[香港的馬拉松] 全馬 半馬 及 超馬
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。