Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [Strava 2018大數據] 全球平均步速6分05秒

陳伯引述 Strava 嘅統計數字,話1月12日係「國定放棄日」。呢一日,係最少人上 Strava 記錄運動情況。數據話,人人都喺新年許下願望要多做運動,結果大部份人只係堅持到12日,就齊齊放棄。

其實,Strava 喺上年底亦公佈咗有好多有趣嘅數字,大家可以比較下。

最多人跑步的一天: 9月16日

2018年9月16日係柏林馬拉松,當日 Eliud Kipchoge 成功衝破世界紀錄,或者因為咁激勵大家落街跑步。

男愛單車,女愛跑步

男性最常紀錄的運動,依次為單車、跑步及游泳; 女生三項最常做的運動,是跑步、單車與步行。

最多人參加的長跑比賽

依次是半馬 (21公里)、全馬 (42公里),和10公里賽。

日常跑步距離

全球平均跑得距離最長的年齡層是40-49歲,男性通常跑5.5英哩 (約8.85公里); 女性為4.7英哩 (約7.56公里)。全球用戶平均以大約每英哩9分48秒 (每公里6分05秒) 步速跑步;每次跑步時間,男性約51分鐘,女性約49分鐘。

星期二跑得最快

一星期七天,跑得最快是星期二,平均每英哩9分41秒 (每公里6分01秒)。

跑手愛自拍?

約有10%的朋友在運動時自拍,女性11.1%,男9.9%。

運動後補給

跑步後最常飲啤酒; 踩單車後最常飲咖啡。其餘就是蛋糕、冬甩、意粉等。運動飲料則三甲不入。

這些數據來自195個國家,以及3600萬個用戶做運動的記錄,所以可撇除各個國家及地區的文化、習俗差異。大家到 Strava 網站,看看更多有趣數據。

資料來源: Strava

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=111065


更多:
Fitz Facebook專頁
[肯亞跑者] 時速22公里的背後
[囉嗦大叔] 又到年終檢討時
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。