Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [UNICEF慈善跑2019] Kaman 三個不能不跑的理由

唔跑唔知身型好? Kaman 話你知3個唔可以唔跑嘅理由……

「跑步可以遇見更好的自己!」身兼模特兒、KOL、演戲學生的 Kaman 平日非常忙碌,談起跑步便流露出甜美的眼神及笑意:「其實我是去年先試長跑,人生第一次的10KM是在UNICEF 為兒童跑2018完成! 說實話我根本無諗過可以跑完,還記得踏入終點那一刻的心情有點激動,真的特別難忘和有意義! 」

被問及為甚麼會喜歡上跑步,Kaman 笑說:「跑步令到我身型靚咗、心情開心咗,仲可以食多咗野同埋識多咗新朋友呢! 」她有一個跑步 playlist,不論跑長跑短,沿途都會聽著輕鬆的歌曲,看看風景:「 跑著跑著心情會慢慢變好! 除了減壓,跑步也令我學習堅持!」

Kaman 覺得這個運動很神奇:「因為跑步,我結交了好多新朋友,一齊說說笑笑、一齊練習,好似大家是同一類人,有共同語言!」很多女生都說想開始跑步,她建議可從可用較慢速度、跑較長的時間開始:「最緊要唔好同任何人比較,同自己比較便好,練體能也是練耐性!」

Kaman 將於11月24日參加 UNICEF「為兒童跑」5公里賽,她覺得傳遞跑步正能量最重要:「我會希望可以感染及帶動身邊的人一起跑步! 參加 UNICEF 「為兒童跑」可以幫助全球受HIV病毒影響的兒童及婦女,很有意義呢! 」

UNICEF慈善跑2019 報名網頁
UNICEF慈善跑籌款網頁

#為兒童跑 #RunForEveryChild #RunForBetterSelf #小故事系列 #UNICEFCharityRun2019 #快D報名啦 #到時見

資料由 UNICEF慈善跑2019 提供

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=126051