Fitz > 運動 Sports > 游泳 Swimming > [郁民轉載] 歐鎧淳: 我的最後一場水

[郁民轉載] 歐鎧淳 我的最後一場水 1按:這一夜,奧運游泳場館成為全球焦點。孫楊失準,皇位不保;菲比斯「痛失」金牌,被佢嘅新加坡小粉絲擊敗。而對香港人嚟講,當然係歷史性參加游泳接力賽。

而呢場比賽對歐鎧淳嚟講更有意思,因為係佢運動員生涯最後一場比賽。喺佢嘅Facebook專頁,亦記載咗佢呢次比賽嘅心情,佢話:「原來比賽可以咁開心」。

在此祝願歐鎧淳離開游泳之後,仍有開心嘅生活!


好耐冇笑住熱身, 笑住入call room, 笑住比賽,原來比賽可以咁開心,未見到時間成績,都已經可以答你「好滿意」。估唔到我嘅最後一場水,終於俾返我最初落泳池嘅感覺。就係咁單純嘅快樂,我遺忘咗十年⋯⋯

多謝我嘅隊友努力爭取到嚟奧運嘅資格,從而多咗記者到泳館現場採訪,令更多香港市民留意游泳項目。變相有更多越洋嘅支持同鼓勵,令我可以將拉車嘅阻力想像為香港人俾我嘅推動力。呢個旅程真係唔簡單。漫漫長路行到呢一步,夫復何求。

Note to self: Always wear a smile. The gift of life will then be yours to give. ‪#‎peaceout‬✌

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[里約奧運] 水神菲比斯 一日食12,000卡路里!
[人人奧運] 丹尼爾 x 葉姵延 由黑妹變辣妹
[人人奧運] 丹尼爾 x 黃蘊瑤 與鐵血女車神一盅兩件
[一個傳奇的誕生] 丹尼爾 vs 陳恩能 愛做有意義的事


文章為作者意見,不代表Fitz立場。