Fitz > 運動 Sports > 越野跑 Trail Running > 越野跑創傷事件簿
上針山途中,總會遇上幾個生意失敗的人

越野跑經常受傷,除了肉體,更多的是來自心靈,重災區是那樽鹽,還有不忿、好勝、怕輸、唔想蝕底、最驚樣衰…..。這些脆弱心靈,不知為什麼總在山徑間碎到一地都係。

下面的創傷事件係唔係我嘅經歷? 傻的嗎! 全部都係我啲 friend 嚟㗎!

1. 賤物鬥霉友

想入對山鞋,揀左好耐,終於搵到間鋪有 Speedgoat X 賣8折,滿心歡喜即入。2日後發現 Cam X 做7折而且可以用$50 coupon,Action X 仲災難,5折,雖然係斷碼貨,但你發現竟然有你個碼,你打電話去 Action X 投訴:「又話斷碼? 點解連US9號半都有架,你知唔知咁樣好 hurt 架,離晒譜!」

唔聲唔聲做5折,知唔知好 hurt 嘅啫

2. 鎅人莫回頭

在賽道上跑呀跑,衝呀衝,聽到後面有腳步聲慢慢迫近,你開快少少想擺脫他 (冇可能是「她」掛),但腳步聲照跟,不特止,佢仲大番你少少,再追近些,你又再加快,佢再迫近些,去到聽見呼吸聲的距離。你開始感到存貨不多,但好勝心戰勝了理智,還要踩盡油門鍊過,可惜存貨即時耗盡,眼尾見有一團黑影在你左邊擁至,步大力雄地鎅你,之後黑影回頭望望你。看見師姐咀角掛著的微笑,你今世都不能忘懷。

鎅人莫回頭

3. 爆林是命運,2XU是緣份

跟班 friend 操山,路線由他們設計,你閱歷深,知道凡事只要死跟,唔會出事,可以解決世界上大部份問題。但你疏忽了一個人生定律 – Murphy’s law,每次當你著條新的 2XU (舊的沒有這個效果) 或全屋最貴果條 tight (cheap 的也沒有這個效果),那次一定遇上勁爆林,可能是條路線經過,可能是行錯路,anyway,勾到條戰褲爛晒,或者俾舊石磨穿,每次總是喪屍般回家。

事後找 friend 晦氣:「爆林又唔早嚮,次次都係咁!」
「咁你又唔早問!」佢回。

要爆林又唔早嚮,次次都係咁

4. 誰人笑到最後

你最唔喜歡 Virtual 賽,但實在餓賽太久,終於有一次說服自己,俾錢報名了一個冇補給零條蕉唔見衝線帶的山賽,下星期一中午截止上載成績。趁週未去跑,好不辛苦終於完賽,上載成績後,發現排名第三,head 住第四名有成7分鐘,非常萬分超級高興,諗定點出呢個獲獎 post。怎知星期日夜晚睇番排名榜,原本第四名的竟然去跑多次,比你快了1分18秒,季軍夢碎。你好想星期一早上請假去做次復仇之戰,但星期一新方丈到任,最後你好理性地選擇了事業為重,雖然心中淌血。

5. 說好了的杯麵呢?

疫情前你參加100K山賽,好不辛苦經歷幾許滄桑,不知多少次懷疑人生,終於捱到去最後的一個 CP,超開心,諗住食杯麵嘆可樂補給完撐埋返終點,點知發現只有清過清明節的清水供應,說好了的杯麵和可樂和寶礦力和壽司和香蕉呢? 義工說:「唔好意思已經派晒。」

「係我後面好似仲有成3個參加者噃。」
「佢地都好似剪晒帶!」

6. 女神約操山,一定有古怪

女神 pm 約你操山,你覺得好夢幻,而且女神懇求你要好好照顧她,而且女神沒有遲到,而且女神有少許化妝,而且女神雙眼特別明亮雙腿特別修長,而且女神仲介紹她的 boy friend 俾你認識,而且佢對男友說:「我呢個 friend 跑山好得,佢好熟路,我地係後面跟住佢就唔會走錯路!」

你同女神去過操山,才明白女神總是可以帶好少野的原因 圖: HK01

7. 虛則實之,實則虛之

2019報左個比賽,因社會運動取消,你選擇保留至2020,2020因疫情延期,2021年變虛擬,你最憎 virtual,其實有邊個 like,在決定 refund 一半報名費或保留名額之間,你選擇保留下來,畢竟這是你喜愛的山賽。到2022終於可以搞實體,但鬼掩眼,你竟然忘記了自己報左名,再俾錢去報名,事後收到大會叫你可以用去年名額報名的電郵才知低能左。可能由2019到2022年,經歷了太多事情,原來的山賽已變了樣,變到你已經不再認得了,這才是最大的創傷!

(上述劇情純屬虛構,不知塵世間是否實體出現過未?)

創傷彩蛋

激發我寫這篇文章,就是呢次的經歷。跑班的外星男一有次在平日玩 virtual 山賽,竟然搵我做 running support 一段,做下遞水呢個複雜動作,已感到無限光榮 (知嘅,其實只因為得我平日得閒,就讓我自high一下得唔得先?) 在柏架山道某個位等著,手中穩穩拿著一枝寶礦力,開定蓋,男一來到,我迅即遞給他,他一路跑一路飲:「阿孫,跟住我。」「哦。」

緊緊跟男一跑左約400米斜坡,我扮無野,盡量把喘氣聲壓低。跟住要上畢拿山石級,男一竟然全 jog,jog 石級? 你有冇理過我係後面的感受。上到一半,佢想反手遞番枝寶礦力樽俾我,奈何我力已盡,點踩油門都加唔到速,男一見成2秒都冇人接,於是將個樽放係地下等我執番,跟住揚塵而去,呢個創傷我要10分鐘至走得番出嚟!

越野跑要操的,除了心肺體能,更重要的是選用強化玻璃心,樽鹽要揀大粒襟磨的粗鹽,和操熟退一步的海闊天空!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。