Fitz > 運動 Sports > 越野跑 Trail Running > 黃浩聰9.10出戰意大利TOR330 330公里巨人之旅:「呢場係我退役之作」
黃浩聰將參加意大利 TOR330賽事

黃浩聰 (聰sir) 將遠赴意大利,出戰9月10日舉行的 TOR330「巨人之旅」,並宣告:「呢場係我退役之作。」

尋「聰」之旅

近日整理今屆 UTMB 選手名單,發現香港有81人參加6個項目,但係名單之中獨缺黃浩聰,於是就send個message問下。

等待聰sir回覆時,發現 The North Face Adventure Team 已公佈聰sir即將參加 TOR330 賽事。於是,電話訪問就以唔參加 UTMB 嘅原因,轉為點解要跑 TOR330,然後就收到聰sir 要「退役」嘅消息。

聰Sir於2019年UTMB以第六名衝線,是歷年最好成績的香港選手。

UTMB做support

問: 點解你唔去 UTMB 呀?
聰: 我都會去 UTMB 呀,不過係做 support。支援參加 TDS 嘅小強 (曾小強 Stone)。亦會支援6位香港選手 (包括敏怡、Angie、滔、Norman、Sunny、俊文),希望佢哋可以喺30小時之內完賽。

(當時心諗: 做support都係重要,不過 UTMB 明明係越野跑殿堂級盛事,呢個原因似乎不足以係缺席理由。)

TOR330「比賽唔係靠雙腳」

問: 咁點解會參加 TOR330? 香港人對呢場比賽都幾陌生喎……

聰: 其實 TOR330 喺大陸好出名,因為都係300幾公里比賽,佢哋會同香港嘅「四徑」作比較,話「四徑」係窮人比賽,TOR330 係富貴賽事。我決定參加呢項比賽,係覺得佢相當有挑戰性。

背景資料: TOR330 是意大利「巨人之旅」Tor des Géants 大賽其中一項,賽事在意大利阿爾卑斯山 Courmayeur 展開,該處亦是 UTMB CCC 起點。「巨人之旅」共有四個項目,分別為330公里 TOR330、450公里 TOR450,以及130公里及30公里。TOR330 比賽距離約330公里,總爬升24,000米,比賽最高點3,300米,平均比賽海拔約2,700米。

TOR330 在高海拔作賽

聰: 香港人參加過嘅 TOR330 並唔多,網上搵到嘅賽事資料亦好少,呢個係佢嘅挑戰性之一。再加上比賽要跑上海拔3000米,單係裝備上已經同一般比賽好唔同 (例如要帶冰爪冰斧)……

聰: 呢場 TOR330 我已經籌備咗好耐,覺得好富挑戰。例如我未跑過咁高海拔嘅賽事,補給同裝備亦同其他比賽好唔同。兩年前嘅四徑,我視為係 TOR330 嘅預備賽事。

問: 要玩到冰爪?! 咁你點樣操練呀?
聰: 我操練不足呀! 不過呢項咁艱難嘅比賽,除咗體力之外,仲要靠精神、意志,以及對環境嘅應變。所以話「比賽唔係靠雙腳」,我曾經喺四大極地跑過,希望呢方面嘅經驗可以幫到我。

(資料補充: 2018年聰sir走遍納米比亞、戈壁、智利和南極四站,以三冠一亞的成績獲得「四大極地超馬巡迴賽」的總冠軍,用最快速度跑過了沙漠、叢林、雪地的高山低谷。)

2018年聰Sir在南極馬拉松贏得錦標

「退役之作」

講到冰爪,講到操練,當大家傾得慶高采烈之際,聰sir失驚無神爆咗句:「呢場係我嘅退役之作」…… 我靜咗幾秒唔識反應。以下係經整理嘅對話,留畀聰sir自己解釋。

「舊年嘅參加泰國UTMB,仲得到第四名,雖然成績唔錯,不過跑到有麻木嘅感覺,覺得無乜衝擊。」

「好似話 UTMB 我已經參加過四次,最好成績得過第六,連四大極地都跑過晒。有時諗,越野跑已經無乜好挑戰。」

「我絕對唔會離開越野跑圈,我期待可以培育更多新血,發掘更多有潛質嘅越野跑手。」

以後大家都會喺越野跑比賽見到我,不過比賽嘅目的唔係以自己為中心,我希望繼續喺賽事之中鼓勵新一代越野跑手……」

近年聰Sir積極培育後起之秀

聰sir 仲話,佢每次跑比賽都有一個任務,就係會幫媒體去場地影相攞料,所以會繼續參加比賽繼續做幫手。呢次 TOR330,大家一定要留意聰sir 嘅實地報料。

>