Fitz > 裝備 Gear > [越野跑鞋] Salomon Ultra Pro 試後感

最近少出越野跑鞋鞋評,無他,只不過係近數月來一直穿著 Salomon Ultra Pro 玩山。

起初未試時會有個疑問,既然已經有 S-Lab Ultra 這個旗艦型號,點解仲要出一個改版,我心中覺得是經濟版,可能是市場策略,S-Lab Ultra 價錢太貴,出對差唔多既,價錢平一截,引大家買就係咁簡單。

起初不抱太大期望,因為已穿著過 S-Lab Ultra 既筆者,心中想法是,就算係好著,唔會好得過旗艦型號卦? 點知一試之後,心中產生出一大堆問號,所以便繼續試,繼續試,一試就係三四個月。

結論是,真係好好著,好適合我依種自以為自己唔慢,其實唔係菁英跑手既普通跑手穿著,能提昇普通跑手的戰鬥力,很多時大家都有錯覺,著旗艦型號或者揀對貴啲,理應會快啲,法拉利快唔過本田咩?問題係揸唔揸得掂,S-Lab Ultra 設定其實是以菁英跑者的需求作藍本設計,但貼心的 Salomon 亦顧及到我這類高不成低不就的市場,特意打造出一對 Ultra Pro,希望我可以跑快少少,唔好著住對 S-Lab,但係跑得慢影衰佢地嘅品牌….

鞋身設定唔想講咁多,論文般既仔細評測大家都好容易揾到,同埋我又唔係收錢賣廣告,但都要講少少重點,例如 S-Lab Ultra 鞋底有保護片,而 Ultra Pro 無,但用了加硬的鞋底物料,所以當大家拎起兩對鞋既鞋底研究,會發現物料有少少唔同,同埋 Ultra Pro 既鞋釘長少少,總括咁講,講鞋底耐磨度, Ultra Pro 仲會好啲。

若果大家想揾對啱長途賽,能夠應付複雜路段既高穩定性賽鞋,Ultra Pro 會係你地選擇之一。

運動壹指禪 Facebook 專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=107047


更多:
Fitz Facebook專頁
[跑鞋實測] Hoka One One 緩震跑鞋 Clifton 5
[試玩報告] ONE PIECE Summer Park
[越野跑鞋] 實測 Brooks Caldera2
官塘朝偉@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。