Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [柴古唐斯括蒼越野賽2019] 完成已不簡單的賽事
每一個攞著呢塊完成牌既,對腳都一定同我一樣,無既佢一定係shortcut番來!

除左4-5年前因工作,要不時往來上海、廣州、深圳外,其實我都好少返內地。但今次有機會番國內比賽,真係要多謝 Salomon 同 Suunto 俾機會我上去開下眼界,真心估唔到國內賽事可以咁有規模,比香港不少賽事都搞得更要好。

因為Salomon 贊助之比賽,好難得可以來一張中港台 Team salomon 大合照 (左至右) 鄧國敏(中),閂龍飛(中),小弟,Julia,Karen,周青(台),Janice

柴古唐斯越野賽成為近年國內最火熱既比賽之一,相信是因為2017 Salomon 教父帶一班 international Elite 來舉辦精英訓練營有關,例如,香港好熟悉既國內好手鄧國敏,就係2017精英營出來既精英跑手。所以柴古唐斯能吸引不少高手參加,好似 Hayden Hawks (ITRA 923,CCC,Lavaredo 冠軍),祁敏 (2018 CCC 亞軍,HK 100紀錄保持者),姚妙 (2018 CCC 冠軍,HK 100紀錄保持者),賈俄仁加 (2018 OCC 冠軍)………etc 可見精英雲集,比賽含金量極高!

可以集到 ITRA 總3 – Hayden Hawks 郵……正呀喂

比賽簡介

按圖放大

今年比賽有3個組別,分別為110km,80km 同50km,有近2500人參加! 而小弟一向穩陣,由於怕人生路不熟,又驚水土不服 (因為我係勁易肚痾既人),所以我決定先體驗下50km,玩過一次之後先再挑戰再高里數。而最後,我都覺得我決定係無錯……HAHA

註:今屆柴古唐斯越野賽的完賽率: 110km: 38.7%、80km: 33.3%、50km: 87.2%,所以話完成已不簡單!

賽前會場佈置及race pack安排

會場佈置唔錯,氣氛亦好好,而簡介會就有一眾精英跑手在台上分享

大會取 race pack 及簡介會位置,位於臨海體育館。會場佈置得唔錯,氣氛亦好好。簡介會邀請左一眾精英跑手在台上分享。好認真,好有規模……真心讚!

Gear Check 十分認真,要經過5,6個關口,工作人員會攞著個Checklist 同你逐樣對

一如好多國際賽,都是要先 Gear Check 後先可再取 race pack。而 Gear Check 亦十分認真,要經過5、6個關口,工作人員會攞著個 Checklist 同你逐樣對,缺一即叫你走……好嚴格,好認真同我上年去過既 UTMF 有得揮。過5關斬6將後……終於攞到 race bib,而手帶會即時幫你帶上避免你找替腳。

手帶會即時幫你帶上作記認,避免跑手找替腳。

比賽日

80、50km起步時間為6:30am,大會指定的酒店5:30am安排了巴士接送跑手到起點

當日不停下雨……預左都係爛地戰一場! 如果要簡單咁講賽道係點,就四個字: 先苦後甜。頭半程主要為攀升較多,後半程為下坡為主,只要留到力係落山衝,就可以賺番好多時間,所以建議大家可以選擇留前鬥後。而我當日比賽算是成功,在頭半程排名為73,最後在後半程追番近30名!

先苦後甜. 頭半程主要為攀升較多,後半程為下坡為主

頭半程28km

上長城前有一段幾長既天梯要上………攰
一開始4km為平路跑,圍繞著名的江南長城跑一圈,風景好靚

一開始4km為平路跑,圍繞著名的江南長城跑一圈,之後入山後,主要為攀升較多,而且中間混集爛泥地,濕滑青苔石,跑起上來都十分費力。特別在12km之後,路況都幾差,啲爛泥地跣到PK………老實講著乜鞋都無用,我自己都跣左幾次,全身都係泥。有唔少人都要「屁降」,pat pat 落地 sir 落去……而熬過頭20K左右,狀況就會好好多,慢慢會多啲可跑性較高既路段,頂到28K既 CP 就一天光晒!

國內跑手稱之為「屁降」
爛泥路,一步一跣,真係想快都快唔到
你想快都快唔到,只可以小心亦亦慢慢跑留到後半先再追時間

CP飲食

CP 飲食比想像中好好多,比起好多香港賽事. 直情是豪華

來之前,我最擔心的就係CP飲食,因為我係勁易肚痾既人,驚水土不服。所以我賽前係準備晒自己食物,但估唔到 CP 飲食比想像中好好多,甚至好過好多香港賽事。最後,我揹上身既 power bar 一條都無食過……白白揹左全程。

又牛肉薯仔湯,又鏝頭……..伙食堅係好好

後半程23KM

熬過頭半程就一天光晒

熬過頭半程就一天光晒,多番好多可跑性較高既路段,特別最段9km,就好似跑大帽山波波一樣再加D 石樓梯,可以全速9衝落去,嬴番時間就靠呢一段……..香港跑手發揮既好時候,個段路我都追過左唔少跑手!

正呀……跑波波…..係時候9衝啦
係樓梯呀!!!! 飛雲,機會來啦……..飛呀…..界呀!!!!!!

落山後,就係馬路一直隊多4k左右就衝線到終點! 而最後既路線 setting 好有心思,最後衝線前300m係入村路段,好有氣氛,左右兩旁既途人不斷為你打氣……感覺十分興奮,有啲 UTMB 衝線 feel。

就係咁,我用左7個鐘左右以44名完成了51.5km 的賽事,總算安全完賽。

最後300m 好有氣氛,左右兩旁既途人不斷為你打氣……..渣有渣有!!!
越過最後呢個城門……就係終點……完啦….CLS 架!

賽後虛榮

頭80名衝線的跑手可以得到特別版的紅色虛榮戰衣,是即場打印名次上去

最後真係好彩追番上來,趕及頭80衝線,因為原來頭80名的跑手有好多正野。首先,可以得到特別版的紅色虛榮戰衣,是有專人即場打印名次上去。之後再有專業攝影師為你影大頭沙龍,嗰一刻即係覺得自己成個人Elite 左……hahahaha

頭80名衝線的跑手仲有專業攝影師為你影大頭沙龍…hahaha
跑完之段,我覺得自己好噁心,希望可以清洗一下自己

虛榮完之後,我定個神望一望自己……我感覺: 我覺得自己好噁心,係一個壞左既人,我只希望可以俾我時間,盡快清洗一下自己……如果咁番酒店,我怕酒店會 blacklist 我,唔俾我入房。

其他完賽福利

完賽者都可以得到 Salomon finisher vest (正呀…) 同完成獎牌
大會 Slogan: Born to be wild ,無呃_你……個賽真係幾WILD
仲有可以自已upload相,製作証書( DNF都可以)

小知識

“柴古唐斯” 起源於台州本土方言—— “柴給你吃” (揍你一頓),寓意為柴古括蒼越野賽強度大、難度高,跑完全程後的感覺就猶如被狠揍了一頓,戶外越野圈更是戲稱其為“拆骨躺屍”。

資料來源: https://bit.ly/2Up1X9y

柴古唐斯括蒼越野賽 大會官網 

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=118279


更多:
Fitz Facebook專頁
[HK168賽後感] 如何建立 / 把握你的小高峰
[Dark 45 賽後感] 那夜凌晨 我坐上了來回城門的外星紅VAN
[逆轉反勝] 與 Salomon 神人們玩接力
[HK100賽後感] 有種福氣叫「食得跑得」
[有毒慎入] 識玩,一定要帶女友去玩呢個 (前篇)
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
壞人 Ryan@Fitz
Fitz Running 跑步

>


文章為作者意見,不代表Fitz立場。