Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 東壩小巴線遲遲未開 的士團體從中作梗?
在麥理浩徑入口過門不入的7號小巴。 (圖:香港巴士大典- Fandom)

2018年初運輸署向區議會建議設立專線小巴9號線,在假日的下午,由北潭涌來往東壩。雖有唔少山友都驚會逼爆郊野,但仍有唔少人舉腳支持。因為每逢假期,東壩「黑的」為患,令唔少郊遊人士卻步。

運輸署遞交給西貢區議會的諮詢文件

不過,運輸署喺1月嘅區議會會議之後,至今三個月,仍唔見小巴嘅踪影。


萬宜路 圖: LRT505@Wikicommon

報章披露,原來有的士團體向運輸署提交意見書,反對設立小巴9號線。佢哋嘅原因係:

  1. 小巴係大型車輛,入東壩會危害行人安全
  2. 小巴用柴油,放佢哋入閘會污染空氣
  3. 旅行團現時採用的士到達東壩,有小巴線就會令小巴變為專車…… (有無人睇得明佢噏乜?)
  4. 小巴出現會造成惡性競爭
按圖放大 (圖: 互聯網)

BTW,發出呢封意見書嘅的士電召中心,最後承諾喺小巴線營運嘅時段,派出180部車去東壩接載市民。至於呢啲的士會唔會坐地起價,咁就係警方執法嘅責任喎。

其實呢條小巴只係假日行幾粒鐘,的士團體又唔使反應咁大呢? 都係嗰句,「公道自在人心」啦。

現時已有導賞團的小巴進出東壩,咁有無做成空氣污染呢?

新聞來源:《東網

Fitz 文章連結: https://fitz.hk/?p=92715

更多:
Fitz Facebook專頁
北潭涌 < > 萬宜水庫東壩 專線小巴 諮詢進行中
(N年前的) 鳳凰山觀元旦日出
[惡出國際] 香港馬騮破壞力 嚇怕外國人
Fitz Hiking 行山