Fitz > 飲食 Diet > [好文共享] 減肥,不只是卡路里

減重不只是卡路里1不少要減重的朋友,都將眼光放在卡路里的數字上。小弟已不只一次在這裏說過,食物的營養與品質,其實是健康飲食的重中之重。最近讀了一篇文章,更一針見血,提出GI(Glycemic Index,升糖指數)的重要性。

這篇在網上雜誌《刺青》發表的文章《減肥,唔止卡路里咁簡單》,提出一個十分正確的見解:「當每餐相隔太耐或者進食後令血糖升幅愈高,都會較易儲存能量成為脂肪。換句話說,只要將血糖保持係一個較穩定的水平,身體就無咁易儲脂肪。要穩定血糖,就關GI事!

文章最後,更提出一個簡單減重的建議:「只要將白米飯改成糙米,食開白麵包改食全麥包,即使攝取的卡路里相約,但食物選擇唔同,減肥效果都會事半功倍!

事實上,這篇文章深入淺出,有根有據,屬於本地健康飲食文章罕見之作!

以下係各食物的GI值參考:
低GI: 糙米、粉絲、通粉、全維麥(All Bran)、燕麥糠、栗米、脫脂奶、橙、蘋果綠豆等等
中GI: 紅米飯、烏冬、比得包、蕃薯、香蕉、蜜瓜等等
高GI: 白飯、糯米飯、小麥麵條、白麵包、饅頭、可可米、南瓜、砂糖、西瓜、荔枝等等
(資料來源: 香港糖尿聯會)

文章作者:蔷凡

原文網址:http://goo.gl/DUa6WS

更多:
3種被人誤解的有益食物
[低碳飲食] 令你將Carbs拋諸腦後的7日餐單
[真係咁健康?] 極富爭議的Vitaminwater
Fitz Diet 飲食