Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [韓國京畿道] 楊平郡滑翔傘初體驗

 

第一次玩滑翔傘就俾左韓國啦!之前一直想玩但就冇唸過係韓國,剛巧7月會去韓國,上網搵資料,最多人去的是丹陽,不過好多公司的網頁都是全韓文的,只怕之後溝通不了,好彩最後都俾我搵到一間有中文的,不過地點就係京畿道楊平郡,但就方便很多,我住弘大,只要搭地鐵就可直達,之後就會有專人接送了。

交通很簡單,由弘大站搭到我新站(京義線)就可以了
當日天氣非常好,藍天白雲,之前一直擔心天雨問題,好彩都冇發生。

大概個半小時就到左我新站了,之後有職員來接我們,其中一個是能操流行普通話的韓國人,之前一直在微信和她溝通。

到達目的地了,現場都有其他人在等待起飛,職員會俾個locker 你放袋,之後就會問你要揀邊個plan,我就揀左 140000won(約950港元) 可飛約15分鐘,等齊人之後就會有職員車我地上山,車程約需20分鐘,我同另外4位韓國人同車,上到山之後,教練幫我著晒D飛行服裝,之後就會用 Gopro 係甘要我地擺唔同pose 影相了。

呢位教練懂英文的,所以溝通都冇問題。

就起飛個下有D驚,不過真係飛左之後又不怕了,可以睇睇風景,雖然7月天,但就唔係好熱。

完成之後,會即時將影片同相片過落我一早預備左的USB度,如果冇帶就會send email 俾你。

網頁: http://www.nanosky.co.kr
價錢: 11萬won 起,有不同套餐可揀
可直接微信: nanosky2001 查詢 (可用中文)

>

作者資料:

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[一個人的旅行] 尼泊爾 · ABC 仰望頂峰
[重行人生] 尼泊爾登山之旅 (六)
[海拔5千米的5個湖] GOKYO 喜馬拉雅山 EBC: 出發了! (一)
Fitz.hk Life生活


文章為作者意見,不代表Fitz立場。