Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰
征服台灣武嶺之HeHe飯糰 1
Ronald (左) 及城城

征服台灣武嶺,過程一點也不輕鬆,其中一個原因是上年環台返黎後飲食習慣開始慢慢放縱起來,身形亦慢慢打回原形!練習也放鬆了下來,想踩先踩,早前寒流來襲的天氣更加不用說,加上新春佳節吃過不停!身體早已回復當年本色!一層又一層嘅脂肪包圍住我嘅肚腩。岀發之前都冇乜做過Research,所有住宿機票路程都係靠隊友Ronald幫我搞掂哂,所以今次都唔知邊度黎嘅勇氣驅使我夠膽挑戰今次既旅程。

4/3清晨6:00,很早就起床了,不敢怠慢!因為事前已經知道將會係好辛苦嘅一日!還記得臨瞓之前仲係度諗應該用咩心態去面對,去征服⋯⋯其實係緊張! 天未光就去咗便利店食個早餐就從埔里民宿出發喇。早餐當然係滾動吧頭號美食⋯⋯飯團!食過返唔到轉頭!

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_03

而印象中我最深刻嘅有幾個地方/時刻。

1. 好快到達”人止關” (而當初我都唔知道係咩黎同埋有幾高😂)感覺好似好快到咁,乜咁快到第一個影相地方

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_02

2. 去到清境,瑞士小花園,休息一會再岀發既時候大腿肌肉已經發出警示。媽呀⋯⋯才快到一半!感覺係體力仲有貨,但大腿已經7788⋯

3. 去到農場,見到好多羊呀,旅客呀⋯但我身體已經跌watt跌得好利害了。我知道仲有好長嘅路要行,係冇得選擇嘅情況之下我食咗人生第一包Power Gel.一個字:冇水根本吞唔到落去!再起行的時候專注力去晒自己個身體度,因為好想感受下要過幾耐時間先會發揮功效😅同埋可以維持幾耐⋯⋯印象中應該踩咗10-15分鐘,我覺得我精神上開始有改變,慢慢越來越冇覺得咁容易攰。至於維持咗幾耐我就冇去留意啦,因為已經踩到麻木了⋯⋯

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_04

4. 去到大概¾嘅行程,第二包Power Gel都食完了,帶兩包真係高估咗自己!基本上我同Ronald早時已經前後腳踩緊了,身體已經透支了,意志消沈⋯⋯有幾下停低休息緊嘅時候我問自己究竟做唔做到?好似思覺失調咁一路踩車一路同自己講野。內容大致係:你唔係而家先嚟放棄呀?而家落返去死緊架喎!一係依家上埋去,如果唔係唔知幾時先有下次,或者永遠都唔會有下次!
但係當上到咁高,又冇力落山,又冇力踩既時候,嗰種掙扎矛盾⋯⋯

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_05

5. 同Ronald分享埋最後一個飯團,停低咗休息,係!冇錯!又休息!基本上後段休息嘅次數係越來越多!等咗陣見到Ronald都踩到上黎,佢問我:喂,您係咪仲有一個飯團呀?喺嗰陣時我哋就分享埋我地最後一件我稱佢為能量補給!人哋一條底褲兩份著,我哋一個飯團兩份食!食完人生最感動既一個飯團之後,大家互相鼓勵下就繼續啦⋯接下來的路程除咗半樽水外我已經冇晒補給!

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_06

6. 望見傳說中嘅髮夾彎,雖然途中已經踩過好多個髮夾彎,因為我知道呢個係最後一個,還記得早少少時間Ronald同我講過話:仲有差唔多9K,踩埋呢條直路(即係相對少轉彎嘅斜路😑),再上埋幾個髮夾彎就到啦!所以見到心情難免感動。但同時間我心裡忍唔住講:唔L係呀?仲有咁多⋯不過去到嗰啲位都係嗰句:都上到嚟呢度啦唔通你落返去咩!行程繼續⋯⋯

7. 上到太魯閣國家公園碑,上到去果一刻我已經講唔到野,因為條氣太喘,氣溫已經降到十度以下,Ronald話係高山反應,總之一踩條氣就喘,真係好似冇氧氣咁,有幾次休息緊仲差啲訓鬼著咗⋯同埋第一次睇清楚感受四周風景,原來已經喺雲層上面!感動!不過仲未到,不過已經望見家鄉啦!仲記得上到去有幾個大媽捉住我影相,影相咪影相囉!做乜影相要將你隻手放喺我隻手手上面!

8. 山上既補給-昆明休息亭!影完相之後見到有熱食!即刻諗起賭俠大戰拉斯維加斯其中一段!拖着疲累嘅身軀入去大肆食嘢!順便處理一下我地落山既安排!的士台話因為冇詳細地址,叫我地搵派出所😑

Thank God 最後都叫到車!竟然係一個三唔識七既呀叔幫我地!再一次多謝台灣人嘅人情味!

9. 最後2K,食完野唔洗講野!成條路仲有幾長見到哂!望見埋家鄉!老虎蟹都頂埋佢!上到去之後雙手疆凍,意志薄弱,只知道我做到了!兩人用力擁抱!拍照留念!以感動的淚水結束今次征服3275!

[再次滾動吧!] 征服台灣武嶺之HeHe飯糰_07
(按圖放大)
總結:去之前一定要操車同做Research!用自己能力一下一下踩上去先可以真正體驗武嶺的美!說不出的滾動!

原文及更多圖片載於滾動吧!單車日誌。Facebook專頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。