Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [路權大晒?] 單車友踩去青衣抵唔抵幫?
單車友踩去青衣抵唔抵幫 1
圖片來源: 慢騎主義Facebook專頁

噚日(星期日)單車組織「慢騎主義」喺Facebook貼咗一單消息,話佢哋嘅單車友,喺星期六係青衣南橋踩車入青衣。活動公開之後,隨即引嚟唔少朋友嘅強烈反應。

以下節錄「慢騎主義」嘅活動感受:

「第一次直接騎車去,還要走上在以為不可騎車的「南橋 」,完全體現單車和汽車一樣是交通工具一種。到達青衣,回望另一邊常常會騎車的青山公路,感覺新鮮,一問下原來不少人從未來過青衣,第一次就獻給單車了,引證單車版圖是「活」的,會因為人的好奇和需求不斷長大。」

「青衣島可以利用單車接駁,絕對是一件好事,代表青衣是城市單車版圖的一部份,不過是否夠吸引成為『日常』單車通道,其中有好多因素,倒如單車用家安全感、汽車司機的認知度……」

單車友踩去青衣抵唔抵幫 6

不過,駕駛人士真係對踩車上公路好唔滿意,覺得喺公路製造混亂。有人隨即喺「慢騎」嘅專頁留言:

單車友踩去青衣抵唔抵幫-03

爭論仲引發到其他群組,其中「深井人」群組就有人話:

單車友踩去青衣抵唔抵幫-04

集中全港嘅駕駛人士嘅「小心駕駛」群組,佢哋嘅反應仲大:

單車友踩去青衣抵唔抵幫 5至於Fitz.hk編輯部,大家爭論咗成日都係無答案。大家都覺得單車友爭取使用道路權利好合理,不過事實上有啲道路踩單車,確實又好危險。講下講下,最後有人話:呢個問題同「老婆同阿媽同時跌落海,究竟救邊個先」一樣咁難答。係呀,做人就係咁架啦。

而我哋有踩開單車嘅同僚,都異口同聲話好驚畀車撞,所以要踩車入青衣,一係等佢改善好啲設備(至少劃條單車線),一係就喺北橋踩上行人路囉。

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[一目了然] 踩車有法咪中招
高階單車路徑分享和注意事項: 大冷
Fitz Cycling 單車