Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > 72歲伯伯22次環台
72歲伯伯21次環台_f
王伯伯同佢部價值7萬5港幣嘅戰車

潮流興環台,唔少香港單車友環台之前都要做準備,練下體能,踩下大冷咁。不過,呢位叫王宗祐嘅伯伯就認真唔嘢少,佢話環台就環台,使乜諗咁多呀。因為王伯伯50歲退休後,呢21年一得閒就踩,先後環台22次!

總之,王伯伯話為咗身體好,為咗睇風景就對單車運動走上不歸路。佢除咗環台外,亦同班車友喺國內外周圍踩。不過,王伯伯對我哋呢啲民間車友最大啟發,就係佢嘅裝備。

王伯伯話,佢為咗要「更能體會好車踩起來的輕快感及人體工學的舒適感」,佢嘅單車越買越貴。佢21年嚟一換咗8部單車,總共加埋使咗100萬台幣(即約港幣25萬)。而佢現時嘅單車,就價值30萬台幣(即約港幣75000)。

王伯伯呢個換車理由,大家真係要記實。第日老婆女友問你點解要換車,咁你就識點答啦。

更多:
[一目了然] 踩車有法咪中招
高階單車路徑分享和注意事項: 大冷
Fitz Cylcing 單車