Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 萬宜水庫東壩小巴 7月22日開通

諮詢半年,經歷過的士團體嘅反對,北潭涌 <>萬宜水庫東壩嘅專線小巴路線 (路線9A),終於定於7月22日啟航。根據政府新聞網,小巴嘅班次如下:

  • 行駛日: 逢星期日及公眾假期
  • 服務時間: 下午3點至6點
  • 班次: 每20至25分鐘一班
  • 車費: $11.3

政府公報又無講過路線,不過北潭涌巴士總站入東壩,其實都係得一條路: 萬宜路。

消息一公佈,大家嘅反應都係話「黑的」 (即係濫收車資、揀客嗰啲的士) 將宣告「滅亡」! 事實上,佢哋過份樂觀,只要細心諗諗就知都有好多問題:

  1. 只得星期日同公眾假期服務,仲要係得下晝3個鐘頭。即係話,只會方便由東壩出番去嘅遊客,朝早想入東壩,都係要打的
  2. 服務嘅3個鐘頭,就當佢去到最密嘅班次,每20公鐘一班,即係一個鐘頭3班,3個鐘就9班。用埋而家最高載客量嘅19座位小巴,每個服務日都只係載到171個客人 (35部5人的士)
  3. 最後,反而因為大家以為有小巴走而吸引更多人入去,而當小巴消化唔到呢班遊客,結果大家又要任由被的士劏到一頸血!
  4. 諮詢期間,已有山友擔心小巴會令萬宜路有更多車輛,影響大家行山、跑步

政府話「會密切監察該專線小巴服務的乘客需求情況,並會在需要時適當調整服務」,希望到時評估供求情況外,亦會評估小巴對環境嘅影響。

最新嘅19座小巴,會唔會行走呢條路線,就要睇小巴公司安排。

資料來源: 政府新聞網明報

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=98733


更多:
Fitz Facebook專頁
東壩小巴線遲遲未開 的士團體從中作梗?
北潭涌 < > 萬宜水庫東壩 專線小巴 諮詢進行中
(N年前的) 鳳凰山觀元旦日出
[惡出國際] 香港馬騮破壞力 嚇怕外國人
Fitz Hiking 行山