Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 一次毅行一份情

毅行者啱啱過左一日,好多畫面仲係腦袋裡飄浮,好多謝這兩天給我遇到的人。

好多謝每位的士哥哥,關心比賽嘅近況。第一日,知道我趕時間,特登車我去最近嘅地鐵站,原本可以賺幾百蚊,最後竟然同我講一句:「你哋咁努力支持隊友我仲邊好意思收你錢。」

知道我準備 support 陪行,特登係落車嘅時候俾咗包芒果乾我,叫我小心天氣加油!

喺大帽山去元朗大棠嘅時候,有司機竟然會擔心,太夜冇車出返市區,專登俾咗自己嘅電話,叫我走得嘅時候會搵啲兄弟車我返出嚟。好多謝遇到你地,我先能夠準時去到每一個 CP 位置守候。

第一次以攝影師嘅身份去為隊友 support 影相,發現其實香港仲有好多值得我們支持,仲有好多愛喺裏面。

當我睇返相嘅時候,每一張相片都仲歷歷在目,每一張相片都有佢哋嘅故仔,見到快隊為自己成績衝PB時間而努力;見到好多參賽者頂唔順炎熱天氣,喺 CP2 北潭坳有中暑現象,被迫放棄;係CP4因為肌肉疲勞,接受治療;喺CP8荃錦坳無盡嘅落斜,好多參賽者已經瞌埋眼,憑着感覺,走以後嘅路。

好多謝路上記得我嘅每一位,當影影吓相,突然傳來一句:「咦!師兄又係你呀,啱啱喺雞公山先見完。」

大帽山嘅時候:「師兄辛苦你啦,今朝城門影完又見到你!轉頭你又會去邊啊。」

大棠嘅時候:「終點都見到你,唔好影相啦,我哋自拍張啦!」

作為一個攝影師,最開心嘅就係可以用相片,記錄下來作為你地的回憶,見到你哋為咗最佳嘅表現上鏡,用盡力去笑,去跑。辛苦你地啦,一切都做得好好,Good Job。

>

多謝路上遇到每一位嘅人,下年再見。

所有圖片來自作者威濂臣
威濂臣 William IG: https://www.instagram.com/williamlwl_/

樂施毅行者網站
樂施毅行者 Facebook 專頁

更多:
Fitz Facebook專頁
毅行者的魔力
[樂施毅行者] Support Team 支援點攻略
[樂施毅行者] 毅行隊伍的「第5人」
Fitz 行山 Hiking


文章為作者意見,不代表Fitz立場。