Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 如果未能遇見神,就在毅行者去找吧 (上)
%e5%a6%82%e6%9e%9c%e6%9c%aa%e8%83%bd%e9%81%87%e8%a6%8b%e7%a5%9e-%e5%b0%b1%e5%9c%a8%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%80%85%e5%8e%bb%e6%89%be%e5%90%a740
按:Law少11年前第一次參加毅行者,與當時隊友Cherry初相識,自此他們由隊友成為密友。此乃另一個超級勵志的毅行者故事,甚具教育意義。

先借個機會示愛,11月19日是我們第十一個紀念日,

I LOVE YOU

但亦因為毅行者,我們沒有見面,晚上亦到不了一個小同的婚禮,因為那裡最需要自己,就應該去,赴湯蹈火,在所不辭。

(11月18 12點SUPPORT出發前,先去交低一張卡,好,放完閃)

今天我要說的是三架的士及三個橙的小故事。

(裡面包含唔同隊伍小故事,讓60年後各自回味,預番半個鐘睇)

首先,要多謝港督麥理浩,沒有麥理浩,沒有這條山徑,香港也不是香港。它時刻提醒我值得留下來的原因—成長,在這裡得到太多太多,感謝主。

%e5%a6%82%e6%9e%9c%e6%9c%aa%e8%83%bd%e9%81%87%e8%a6%8b%e7%a5%9e-%e5%b0%b1%e5%9c%a8%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%80%85%e5%8e%bb%e6%89%be%e5%90%a78
小林隊

「神奇的」一號
這樣投入地去做支援隊,也是歷年第一次,特別的2016。身邊有十位是新的毅行者,一共五隊。我希望能夠為每一隊真加油,而當中最重要的是小琳隊 #0968,因為這隊有三位新手,隊長也是被迫升職,所以選擇與他們一齊起步,最後陪行78910(超過四十公里),兩點起步,開開心心到東壩,去過都知好大機會無車出要行,然後極順利就出現第一架「神奇的」,沿徒幾多人向我地揮手(冚旗都想截你就知幾絕望,可惜司機趕交更),三條友互相唔識就一車出西貢,然後面書抄埋牌,原來係行家,新朋友講笑話:「同事話參加隔離公司D活動唔驚老細見到咩?」其實愛山人又邊有分。

Fitz 1隊的平行時空 (Merrell Fitz HKMA Team #0203)
一條友喺麥邊迴旋處巴士站餵蚊等家聯,事後先知基斯西貢出嚟經過見到我一支公,原本出去買飯俾LEO仔嗰隊FITZ,跟住突然加插去搵前隊友夏氏伉儷醫生隊。到水浪窩,醫學會支援站就好似沙漠中嘅綠州一樣,螢火蟲一樣咁出眾— 車仔麵檔加粥鋪,每次都覺得神奇頂級超卓。當時已經見到耀榮醫生一個,而姚醫生正在雞公返轉頭搵呢位失散隊友,原來隊友因無水關係極速爆落山,十分鐘夏威Bonnie趕到,「從那天起我不辨別前後」,呢類毅行平行時空係會令隊友之間有怨言,正常。加上醫生隊要追時間,更加有壓力。(聽過唔少故事都係因為搵隊友就出事)

%e5%a6%82%e6%9e%9c%e6%9c%aa%e8%83%bd%e9%81%87%e8%a6%8b%e7%a5%9e-%e5%b0%b1%e5%9c%a8%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%80%85%e5%8e%bb%e6%89%be%e5%90%a7_02但當姚醫生冒雨衝落雞公山之後,非常直接咁講出需要,要求換嘢/加水/遞嘢,我真係刮目相看,好似F1入咗PIT,然後技術人員以最短時間配合出發,我好榮幸嚟咗呢度SUPPORT,真係好型,廢話少講,然後第一句同失縱隊友講嘅說話係「你D水泡OK嘛?」真係好MAN。

SUPPORT 錦囊:應該每人預備一個保鮮袋,有咩事嘢食揸喺手,喺斜路可以食
呢度都要讚,家聯同ERIC兩個人兩架車SUPPORT兩隊,已經協調得好好,落哂雨,預期時間唔對路,都完成任務,ERIC仲要棄女友於不顧,好在KAREN都行得唔錯。呢度學識一樣嘢,「四人一條心,SUPPORT都一樣」,四個叉燒飯,四支可樂,無個人化要求都值得效法,呢個係毅行者精神,屎都一齊食,齊心又方便SUPPORT。結果家聯出發去買飯,我留守水浪窩等LEO。

消失了的可樂
水浪窩下坡路有我從未見過的風景,有車嘅SUPPORT嗰種PRO係難以想像,最誇張係一楝人咁高嘅四個膠箱疊埋,一個人用轆車推上去,D準備應該可以住一星期都唔會死。然後有內地隊伍送咗十條蕉俾我,仲聽到佢地話要飲紅牛,我真係未聽過要隊呢隻,果然有文化差異。

%e5%a6%82%e6%9e%9c%e6%9c%aa%e8%83%bd%e9%81%87%e8%a6%8b%e7%a5%9e-%e5%b0%b1%e5%9c%a8%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%80%85%e5%8e%bb%e6%89%be%e5%90%a77
Fitz Team #0470

Leo仔嘅隊長阿寶輕輕鬆鬆滑雪咁落咗嚟,早佢地成半個鐘,就開始低頭族,LEO第二個到都有D神情迷惘,一直都擔心佢被三個環台高手CHUR爆,原來都還可以。最搞笑係阿宗,喺度問係咪有兩支可樂(因為WHATSAPP曾經咁樣講過),突然覺得廿歲真係好細個,心諗你邊飲到咁多?我同家聯係當無件事,(查實家聯爸爸又何嘗唔係漏咗我支可樂呢,哥哥真係幫你唔到,想俾埋你都唔得),呢個教訓都係教做人父母講咗咁就咁,知道未呀家聯?不過阿宗在失望之中又真係非常有禮貌,我欣賞。

途中不斷online check,今年大會做得好好,打名已經出可能嘅隊名,每次打個「命」字,就出何良嗰兩隊「命運自主」,笑咗。一打Fitz又出兩隊,唔使記隊號。

撞到以前唱片公司同事DICKSON同阿正之後,同家聯坐巴士又有小插曲,有架巴士到俾落唔俾上,有乘客躁底鬧咗兩句,司機亦都解釋今日超多人,揸車都好攰,唔記得開門。一個毅行者要完滿舉行,有好多人都出多咗力,致敬。

中間等時間入城門等醫生隊,拎車後做22下掌上壓找數,而公廁仲有蛙人用水喉沖涼嘅奇景。然後喺粥鋪食晚餐嘅時間,睇餐牌餐見到毅行SUPPORT另一錦囊「番薯糖水」,夠熱夠薑夠能量夠醒神。

神級支援SAM哥
唔講我地自己食完粥又唔記得買粥SUPPORT嘅情況,今年ON SITE 揀SUPPORT位嘅策略係,「寧願行多步,好過迫喺路」,城門水塘寧願近車,方便拎嘢,秘密武器超級消防員許培道嚟啦,sam哥第二朝要上東莞一樣到,仲聽到佢有兩聲咳,夏威BONNIE見到sam哥直頭興奮,有回憶有骨鍊,睇住完事後,夏威一啖錫落去SAM哥度,實在HEHE。

陳耀榮醫生 (左) 與Sam哥
姚志鵬醫生 (左) 與Sam哥

呢個時候,耀榮醫生無啖好食都要搞好腳指嘅水泡。我喺兩個不情願嘅情況之下,聽到姚醫生一句,起碼同我地上針山啦,大佬嗰陣凌晨兩點,而第二日有段通頂慢速7 8 9 10段等緊我,雖然我之前講過話五登大帽山啫。結果半路拎埋耀榮醫生個袋,將手中賣飛佛罐頭桃狂質俾空肚嘅佢,唔使一個鐘就到針山頂,原路散水,相信好多人都想打我,勁阻街,就喺行到出小巴站位,想坐ERIC車返屋企之際⋯

第二架「神奇的」出現落客,半個鐘內城門返屋企,未到五點已經瞓咗。

11月19日

救兵派派
第一件事原來小琳UPDATE唔到個SUPPORT TRACY,佢同爸爸朝早十點半已經喺城門,但係佢地七個鐘後先到,早餐都唔緊要,最煩係袋物質要交收,FB求救,日本毅行隊友估盡地利家住川龍嘅派派應機,去荃灣仲有人接,yeah,唔夠七個鐘我又喺城門水塘出現。

日頭城門水塘最煩嘅係馬騮,代名詞係任性的清道夫,捐入垃圾桶,飛哂D嘢出嚟。生命受好大威脅,有嘢食又隨時炒埋嚟。學黃子華話齋,做司機最大嘅職責唔係揸車,係等揸車。做support都係,等support先係最攞命,望天打卦成為生存本能。

其實出發前見到一個喺NOW工作嘅FB FRIEND主持關於毅行的POST,去到城門已經成間公司喺度拍緊嘢,諗番以前商台881班同事真係幾好,捐款又係佢地,SUPPORT又係佢地,當年我做SUPPORT,仲好記得前輩對臭腳,超乎想像,慘過耶穌洗腳,諗起都回心微笑。另一邊,AIA同事霸咗兩個爐,一路到佢地撤退,D人都未到。

大約四點何良隊到,方公都係輕輕鬆鬆,何亨亦都淡淡定,最驚係何良同DORA,何良定期用噴劑反而無事,DORA小小嘅軟弱已經喺按摩嘅時候表現咗出嚟,有時我都喺度諗,隊友要氹嘅話,我都唔係好識點算,不過何良已經攞到個中間位。

何良 (右) 與Dora
何良 (右) 與Dora
%e5%a6%82%e6%9e%9c%e6%9c%aa%e8%83%bd%e9%81%87%e8%a6%8b%e7%a5%9e-%e5%b0%b1%e5%9c%a8%e6%af%85%e8%a1%8c%e8%80%85%e5%8e%bb%e6%89%be%e5%90%a75
何良隊其實有兩隊

毅行者最奧妙之處,係份軟弱會放大,痛同攰或者身體唔舒服。然後你就會想放慢,跟住又想飲吓水食吓嘢休息吓,坐吓又坐耐d,整理吓嘢,執吓袋,跟住就想瞓吓,合理地去拖一拖。

問題係點樣突破呢種人之常情?

暫時我覺得係簡單,不帶感情的指令,幾點行、抖幾耐、點做最好,唔A就B,SIMPLE MIND,最好由SUPPORT 去做,因為隊友要同一陣線,SUPPORT就可以做魔鬼教練,之後我就有實踐嘅機會。

當小琳隊由矮腳虎潘潘嘅兩位SUPPORT猛男帶到城門水塘之際,亦收到何良隊退出嘅消息,我都諗如果陪佢地上到針山一轉咁會唔會改變到個結果呢?同時兩隊FITZ都完成,醫生隊25小時,新鮮人31。

ANYWAY,仲有一架「神奇的」同神奇士橙仲未出現,戲肉嚟啦

(待續……,下集講Law少如何一口氣陪行7、8、9、10段)

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[毅行者2016] 32小時感謝之旅
我的第一次毅行者100KM
[毅行者2016] 人生中最寶貴的一課
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。