Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [唔止怪獸家長] 怕羞草以外之奇怪投訴
大棠郊野公園故事
大棠郊野公園

都市日報》日前報道,幾年前有家長同佢嘅寶貝,去到大棠郊野公園玩,佢小朋友就畀怕羞草拮親,結果向管理公園嘅漁護署投訴。漁護署順應家長意見,將嗰堆怕羞草移稙到另一地方,並用圍欄欄住。

地球好危險 怕羞草原來都拮到人 1最近,當區區議員發現呢一堆怕羞草死得七七八八,質疑當局只係為息事寧人,妄顧植物嘅生長。

而署方話,佢哋會喺適當季節,再培植唔同嘅植物,供市民觀賞。

其實自從山友喺屯門徑附近山徑發現膠墊之後,對於政府當局「無嗰樣整嗰樣」嘅行徑,已經見怪不怪。有人總括呢件事,話「漁護署低能,投訴嘅家長更低能!」

濕地公園嘅怕羞草,生長得相當茂盛。
濕地公園嘅怕羞草,生長得相當茂盛。

我有位做物業管理嘅老友,對呢類投訴就話見怪不怪。佢講咗幾個經典嘅投訴Case畀我知:

  1. 有住客話佢屋企對面棵大樹,住咗隻叫得好大聲嘅雀仔,朝朝天光四五點就大聲唱歌,嘈住佢瞓覺。要求管理處幫佢趕走隻雀。
  2. 停車場有幾棵杧果樹,有車主驚杧果熟咗跌落嚟,會整花佢部車,叫管理斬
    咗啲杧果樹。
  3. 住客話屋苑草地惹蚊,叫管理處改舖石屎。
  4. 露天泳池冬天封閉,會放水清洗。有住客話影響風水,要求冬天都要開放泳池。

我朋友就話,呢啲投訴簡直磬竹難書,多到講都講唔晒!而佢採取嘅做法,就係拎晒去業主會上面傾,用群眾壓力令投訴人心息。

不過漁護署連呢一步都唔做,諗都唔諗就移走「拮人」嘅怕羞草,係咪判斷有問題呢?

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[拒絕郊野石屎化] 專訪曾小強:希望更多人關心香港郊野
[膠嘢公園] 曾小強:郊野石屎化的5大問題
[山友傳奇] 鵬哥失踪兩日的奇幻之旅
[郊野石屎化] 你揀木櫈定石屎櫈?[行山友剋星] 石屎山徑一條都嫌多
Fitz Hiking 行山